Quante hè corta per l'acqua di col è in terra aperta?

Per cullà a col , pudete sapè assai di cultivà sta crosta in a terra aperta. Un fattore impurtante in un bon sviluppu di a pianta hè a so regia. Ogni giardinu hè a so propria preferenza in a quantità di umidità è di col è micca a fossa.

Chì l'acqua da u col acqua?

Per fà cresce sta pianta crucciva hè una temperatura di l'acqua assai impurtante. Allora, u friddu ùn permettenu micca sviluppà u sistema radicali, è a furchetta serà puntualmente puntata, è ancu micca attaccata à tuttu. Perchè l'acqua di acqua di tina o da un pozzu ùn hè micca indispensabile. Dopu passendu sottu à u pianu per un sistema ramificatu di pipi, l'acqua fria cala ancu più.

Hè megliu per difende è calà l'acqua in cuntenenu privati ​​situati nantu à u situ. Pò esse stampati negra è u prucessu di calori da i raghji di u sole propriu più veloci.

Hè bisognu à fà in i rigioni orientali è sittintriunali, ma in u sudu, in un dispusitore scuro, l'acqua se rischiate da questu, chì ùn hè micca bè. A temperatura di l'acqua ottima per a irrigazione hè di u 25 ° di 23 ° C.

Quandu deve spuntate u pullante acqua?

A freccia di rege dipende di a zona induve a pianta hè cultivata è i fatturi climatichi di una stagione d'estate particulari. Dopu à tuttu, in un veranu chiuiu, sarà micca cunsigliatu per l'acqua di e pianti di l'insaccate più di novu.

E vice versa, in un veru sittu caldu, quandu sottu à u sole rai u raghju, u liquidu si evapora instantaneamente, ùn avè micca bellu tempu per nutriscià a pianta, serà necessariu di acqua più spessu di u pratice, per piglià l'indices medius.

Ùn molti pirsuni canuscinu comu u tubbu di col è fora dopu à pona. Dopu à tutte e piante ùn anu mancu avè mancu ghjunghje à piglià u coghju Ma à temerà di regano ùn hè micca necessariu, postu chì solu per un bonu radicali à cultivà ogni furbu hè spurtatu cù un litru d'acqua, è u ghjornu dopu u prucessu si ripetuta.

Allora u col acqua regula è abbastanza intensa, sopramente quandu a furceda hè attaccata. Curiosamente, i variità tempurane sò regnati più in u ghjugnu, è dopu in Agostu. Un metru quadru deve esse spurtatu almenu 15 litri di liquidu in questu piriodu.

Quandu a terra siate secca, i pianti crieranu una nova parte di l'umidità, senza aspittà u seccudu di u locu. Ùn vi scurdate di u distinughju per u sforzu di u tarrenu trà u regnu, avete bisognu à fà cun cura, perchè u sistema radicali hè situatu in i capieri superiore di u tarrenu. Un teste simplici aiutarà à sapè se esse u tempu di ripruppà acqua - una pala hà da cavallu a prufonda di prufundità di 30 centimetri (appena à questu livellu è u centru di u sistema radicali si trova). Se a terra hè secca o pocu umana, pudete sbalurisce l'acqua cù a col.

Hè megliu à spicchjà una pagliante di acqua o un bucket, ponu dispensà l'acqua, ma di regu di una manghja, è ancu un forte jet, compite ancu a terra. A manera ottimali hè di geganti di irrigazione quandu e so tene hè intruduciutu in a terra o spargugliatu nantu à a superficia è da i picculi fogliatti, l'umidità constantemente drips.

À quandu cume a col acqua?

Cù l'avvicinamentu di u tempu di colti, l'acchianava duverà esse gradualmentu ridottu, perchè e furchetta pò spuntà, è l'umidità eccessiva impedisce l'almacenamentu longu di varietà tardi. Per cavalli, chì hè coltu in u castagnu à rifurmarà l'acqua, hè bisognu di un mesi prima di pulita. E varietà di u vitturi sò menu esigenti, anu bisognu à dui à trè simane di seca.

Si puderete pour col?

A pianta hè assai risponda à u principale di vestiti, è perchè dopu à a pianta è un mese dopu avè da esse acquistatu dui volte cù a suluzione di col è Mullein. Una parte hè dilutau in quattru parti di l'acqua è spedinu in ogni casu.