Stefanotis - cura di a casa

Stephanotis hè un arbulu persu ogninu chì cresce à 6 m, cun grande santu à 12 cm di longu fiori bianchi. A traduzzione literale di u nome biologicu di u fiore hè una guirrigna fatta di e zitelli. L'espezie più generale chì si trova in u viticultori hè u Stephanotis chì facia assai fiorente, chì hè stata cun noi da l'isula di Madagascar.

Stefanotis - funzioni privata

  1. D 'acqua . Reguli abbastanza, ma raramenti, i.e. Allura, quandu u sughjettu in u pomi si stalla bien, ma hè impussibule di tollerà a securità excessiva di a terra. In u invernu, l'acqua hè ridutta, in l'estiu - crescenu, usendu l'acqua brutta à a temperatura di l'ambienti. U fogliu sò spuljati una volta un ghjornu è, se ne necessariu, si sdellu cù un pappu frettu fissu.
  2. Illuminazione. Stephanotis hè una pianta fotofili, per piace megliu in un locu luminoso, evitendu i raghji diretti. In u invernu, i lampi fluorescenti necessanu più lumine, chì furnisce l'illuminazione per almenu 10 ore.
  3. Regime di temperatura. Règule di a temperatura constante, cù fluttuazioni di più di 2 gradi. A primavera è l'estiu, u fiore normalment tollerà una temperatura di 20-24 ° C, in l'invernu, hè megliu per a cundizioni freschi - 16-18 ° C.
  4. Situazione. In l'istati pusonu nantu à u punente o uccidintali, è in l'inguernu - in a più brillanti, megliu meridionale, finestra. Pujate di i calori è prutezzione di l'aire caliente è secu.
  5. Supportu. I Fiorucci sò spessu formate un arcu da u troncu d'una pianta. Hè megliu se u so alte hè calculatu cun un marginu per accodà u so crescita annu allu. Ma, per fighjà i stephanotis nantu à stu sustegnu, avete bisognu à aspittà, finu à a longu di i rimichi supera a mità di a circumflexia di l'annu. In questu casu, a punta di u spargeru cercarà a vista, chì aiutavanu per evicità di sguassà.

Cumu trasplantà Stephanotis?

Cumprati in a tenda stephanotis deve esse trasfurmata in u sustrato da parti equitazioni di compostu, turf, terre da u giardinu è grande sulla. Per u trasplante di stephanotis hè necessariu di piglià un pezzu micca liberu, cù i buchi in u fondu è u drenu altu di foglia dilata.

Un signu sicuru di a necessità di trasplantà stephanotis hè u siccatu rapidu da u spaziu in a pignatta. Cumu l'fiora crece, un pocu più hè aghjuntu à a pignatta. Prima di questu, i cunsiglii di rimjiet sò spaventati per stimulà a branching. U trasplante di stephanotis hè stata rializata prima di l'annu, è dopu ogni trè anni. Stephanotis tolera benestanti beni. Hè abbastanza à nutriscenu duie volte à u mesu dopu l'acquessu di e fertilizante per e belli fiori.

Stephanotis - ripruduzzione

A ripruduczione di stephanotis hè prodotta da riezzione da a poda di una pianta. Prununzioni di l'Stephanotis adulti si porta in a primavera. Hè megliu raghjarà e tagliati semi-legnosa d'annu l'annu, chì sò tagliati à 10 cm di longu cù un paru di foglie. Perchè e furmagliu sò furmatu trà i nodi di u fogliu, u cuteddu hè fattu ligne sottu à a foglia. Root à a alta humidità è a temperatura 22-25 ° in u latru universale, perlita o in a so mezclau. Per raghjone appliendu i phytohormones è crescente u sughjettu da sottu à 25-30 °. I scoglii stagnate di Stephanotis, quandu si propagavanu, si sò piantati à pocu acidicu (pH5.5-6.5), sò ferriggi, arghjintinu è acqua permissibule è reginu com'è solitu. In un pezzu pudete chjappà uni pochi ghjovani specimens.

Cumu fassi ferà stephanotis?

Florimentu di a pianta si trova in l'estiu è dependa da e cundizzioni di u so mantenimentu in l'invernu. Per fà questu, hè bisognu à alleate a pianta per almenu 8-10 ore in l'invernu, mantene una alta humidità è prune in a primavera. Quandu ciucciate sò furmatu, ùn avete micca movutu u pignata. L'Adulti, i pani cultivati ​​bè in fonti bellissimi, ma i fiori apparenti solu nantu à i ghjovani chì anu pussutu d'inventà i rimuli. Perchè, per stimulerà l'aspettu, i stefanotissi sò sbagliati è piccati.

Stephanotis: prublemi è malatii

Sottu, a mancanza d'acqua è a temperatura inestabile in a camara pianu à u fattu chì stephanotis ùn si fiurisce, tk. i casci fallinu. È a raghjoni chì u stephanotis pò fighdi gialli sò:

Periculosa per u pezzu di fiasca hè cunsideratu à u pulgatu è di a scaccia .

In gratitùdine per un bellu cura, Stephanotis vi piacevi cù fiorite di e nuvole di fiori in longu "legs" è ghjinùscenu à l'altri un scent fragranti.