Lemonella - cura

A pianta di lemonella interno o, cum'è ancu chjamatu, limequat hè un hibridu di kumquat u japonese japonese. I frutti cítusi di Lemonella sò sìmuli à i limoni picculi è reintegranu di sustituiri a coccia, ma da chì deve esse cunsideratu chì i frutti di a limonella sò assai più pani di i limoni, è per quessa ci anu da menu à aghjunghje à u pranzu. Allora si avete interessatu in questa pianta, è hà dicisu à fà crescente, l'infurmazioni nantu à a cura di limonella sò utile.

Limonella (limequat) - cura è ripruducazione

A cura di lemonella ùn hè micca assai diffirenti di cura di alcuna altra pianta agrume. Allora si sia avete una farru d'aranciu o un limonu, ùn saria micca pussibule di cultivà lemonella, hè abbastanza per piglià cura, è per u restu di l'agrumi. Se ùn ci era nunda di storia, scurdate di u regula principali - limonella ùn pò micca tollerà soprappolazione, è dinò l'assecamentu di u locu. Dunque, aghjustate à sicuru chì u sughjettu in a pignatta hè una picca umida.

Limonella hè un pocu adattatu megliu à a crescita in casa cù l'altri frutti cítrici è ùn soffre micca di stijotus afflinati. Ma hè sempre vulinà l'umidificà stu aria, è micca cù l'aiutu di spragligghi. Per questu scopu, hè megliu aduprà un cuntinuu cù pebbles di umidità vicinu à e so fiori, o pusà a luminiscenza nantu à un vasu cun culori chinu d'acqua, mentri l'acqua di pote ùn deve micca toccu a fiore.

Ùn ci hè micca bisognu specialu à u regnu di tempurà, inverndu pò esse fattu cun friddu, ma micca menu di 10 ° С. Semu devi esse ricordati chì, à una temperatura di menu di menu 5 ° C, limonella aduprà rittendu i foglie.

Alimentate a pianta una sola settimana cù fertilizanti di lattice liquid. Pudete l'acqua cù u tè.

A limunella multiplicheta per cuttings, è pò ancu esse pianificatu. E stazii semi-lignificati sò stampati in primavera. Allora sò raccoti in un sustrato húmido è cuparti di una film o vasu. Mantene à l'aparenza di novi foglie, senza scurdà di sparghjera periculturalmenti u mini-invernamentu.

Traspurtamentu Lemonella

Uni simicuti dopu l'acquistamentu di lemonella, deve esse trasfurmata, cum'è in a tenda i fiori cultivate in u territoriu di trasportu, chì ùn hè micca adattatu per crecià a pianta. Appressu, a luminiscenza hè trasplantata cum necessariu, pruvatu di fà in a primavera o l'iniziu di l'estiu. U pote deve esse sceltu à circa 2 centimetri più grande chì l'u situ precedente. U locu per a luminiscenza hè necessariu in modu neutralu, è cusì hè necessariu in a tenda, vi tocca à fighjà prestu à stu puntu - e misure sò basati nantu à a turba lucchetale ùn viaghja micca. Se l'ubligatoriu ùn era micca truvatu, pò esse compilatu indipindente. Per questu, pudete piglià a terra di a foresta è aghjunghje 5-10% di a rina di fiume è u 2% di fugliale. A sera hè stata bagnata prima, è a terra pò esse recruiti sottu à l'arbureti di cipolle, solu à a castagna è a stejar. Per limonella, l'acqua stagnata sarà fatale, è per quessa, in u fondu di a pignata, devia esse una capa di drenaje.

A piantagione da un pezzu vechju vole esse eliminata cun una bagnu terrestre è trasplantatu preferibile senza disurbiu. Spruchendu a pianta cù a nova terra, a terra sughjitu sarà affucatu è speditu, affinchendu a fossa di l'umidità.

Malati è pesti di lemonella

  1. Chlorose - a folla perde u culore, oghje u giallu è scende. Puderete cumpariscenu cumpariscenu nantu à e foglie o ponu giallo sò solu e so vini. A malatia hè causata da e parolle è a mancanza di fertilizzanti. A pianta deve esse pulita di i fogliosi affettati, trattati cù una scuma di ghjuvatu è u fertilizzante.
  2. Spider mite - a foglie di a pianta facciate, straccata cù nettati. Per disperse di questa disgrazia, debite d'asciugare e foglie cù una spugna soapie.
  3. U Scuddulu hè cunsigliu grisìscanu à i foglie. Limonella si sminuzzia cù una sponge soapie è sprinkled cun un insetticida forte.
  4. Cu puliti e cherveti sò cumbattuti cù l'aiutu di a tintura di cipolla. U bombe deve esse passatu per un macinatu di carne, pour ½ litru di acqua calidez è insiste à dui ghjorni. L'spray deve esse fattu tri trè, una volta ogni simana.
  5. Fungus - marroni (urghjinidi) si sò spustamenti nantu à a parti sottu di i vechji foglie, i foglie foglie. Spruisce a pianta cù solu solu di l'alloquido (hè ancu fattu cume cipote) una volta un mese. Per prevenzione, pudete spremà perigne peri pulitallu limoniella di Bordeaux, o solu suluzione di permanganate di potasio.