Pencil

Ùn tutti quelli di noi hà datu u tagliu è a forma di dirittu à i cattivi. Hè bellu chì ci sò rimedii cosichi per corrigirate tali mancanza. Hè nantu à u lapisellu. Eccu cumu per coglie è ciò chì distingui u lápices di famosi di a tradizione chì avemu parlatu

.

Comu sceglie un lapis per a celliglia?

L'scelta di u lapisu ùn hè micca piacevule, perchè ci sò parechji. Ci hè manighjini miccanichi chì ùn mancanu chjappi, ci sò ancu ordulari. Pudete sceglie un lapis per a cella o di cera. Un lapis di cigliu sculpteanu aiutu naturali, è a cera di aiuta per adupralli capelli impenitenti. Ma cù questi momentu per capiscenu ùn hè micca cusì difficiule, tutta di u vostru preferenza. Ma cù u culore di u lapisini, ci sò sempre e prublemi.

Per fà fassi sèmpre per sè stessu, fate scurdà di parechje regule chì applica à sceglie un lapis per i vostri cigliu.

  1. U carbustru colore biancu si mette à e cellre solu bruneta cù una pelle scotja. Damasinni capireghji cù a pelle pallidu deve esse elettu un lapis chì hè di 3 culori più ligne chì u capelli.
  2. NESSU DONNA PILULLA Pò selezziunate un lapis di culore grisa scura o grisa scura.
  3. Sì i vostri capelli hè russa, pudete aduprà un lapis per cecchi oculare d'oliu, castagneto, russu è terracotta. Sì i vostri capeddi rossi hè un tiru di u mele, è a pelle di a fàccia hè lumera, da vale a pena pruvà unu di i sfondi "mediani" di marrone.
  4. U più difficiule per blondes, ghjè spessu ricumandemu per elli si selezziunate u licei di 3 sfumezi più fosche di i capelli. Ma ùn deve prestu cura è u culore di l'ochju - i lápices di tonalità beige o cennu saranu boni bellezii belli e stessi verdi cù una bella pelle. Un culore più furiusu pò venu solu à i rubi occhi marroni. Sì u capelli hè cum'è cusì, pudete sceglie u labellu di l'ombra grisa. E cù i capelli rubati hè bisognu à fighjà cura à i toni beige.

Cù u modu di sculacciallu corre st'eddi cù un lapis meccanicu, i prublemi ùn devenu micca, ma i soli pò causà problemi. Dunque, prima di usà, aghjunghje u liceu per chì i tracciati sò chjudi. E à scelte, fate curazioni di a mancanza d'inclusioni in i principali. In u listinu per u lavu di ghjornu, ùn deve micca moltu di terra o un scazzigliu, daranu e so cell in un scintillanti lucale, chì hè appruvatu solu in a cumpisizione di a sera. E anu bisognu di attentu à a durazza di u principali, ùn deve esse duru è grassi hà necessariu difuminate.

Quale palmu hè megliu?

Hè assai populari ricenti per avè qualificazioni di i cosmiculemi, quì, è u liceo per u culu di sta destinazione ùn hè micca persu. Ma cum'è turnò, a materia ùn hè micca simplice, in u sensu chì hè praticamenti impossible di rimbursà u megliu. Tali pezzi sò generalmente boni pochi, ùn vi mannanu nudda parte. Parechji sò ancu un capelli per e cellue. I Differences trà i prudutti di pruduttori di bona fide sò pocu.

Per esempiu, si parate sculpule (senza meccanichi) cun un effettu puliticu da Lumene, Pupa, Borjuois è i stessi pencils eyebrow da MAC, Chanel è Shiseido, ci sò parechje differenzi. Tutti si aderiscenu bè è sò facilmente aplicati. U tippu veru di e cei di MAC differe l'applicazione innecessadamamente facilitata, per quellu chì i principianti ponu ancu un coltu massa satuatu.

L'arburatura di l'altri marchi ùn anu pussutu tali funziunalità, hè abbastanza difficultu di sopra à l'arghjintassi cù e so aiuti. Un altra funzione hè a presenza di un pezzu per e cellue. Ùn hè micca solu in i lápiti di MAC è di Shiseido. In justificazione di u lapisini per cigliu di Shiseido, chì hà un sbagliu chì hè adattatu per u sombreamento, pittendu solu pè i capelli fini è ubbidienti.

U restu di i pruduttori furnianu ancu i so tagbili cù spazzole, anchi si parevanu diversi. U beccu d'Eyebrow da Chanel hè un pile simili a un pezzu di Mascara. Parechje stu tipu di brush hè cunsideratu u megliu. U pittate hè furnituatu cù un saccu di ucechju da Pupa è un lapis da Burjuois, sta forma di cepu hè ancu assai piacevule, quandu u pittendu a pintura di cella è a pelle ùn vi micca. Ma un lapis per a cella di a marca Lumene anche anche un capelli di rasata, ma di utilizà, pochi poveri s'addunavanu. U fattu hè chì questu fuciliu hè assai difughu, ellu scordu littirarru di u labellu da i capelli.