Composizione di a cervia

Birra cuntene un gran numaru di cumpunenti vilozziunali. Questu hè unu di i più vecchi. Ma in a storia di fà chì hà cambiatu assai, perchè a cerveza chì hè prudutata oghje diffiranda significativamente da a biera chì era fatta parechji seculi.

Composizione di a cervia muderna

I tecnulugimi muderni per fà a birra composti di parechji espansione. Comu accumincia, u maltu hè priparatu da orzu o d'altri cereali. A seconda stampa implica a preparazione di e parolle, è a terza isula hè a filtrazzioni di e parolle è l'aghjunta di u ligumi di u fermentore.


Composizione chimica di a biera

A basa di a cumpusizioni chimica di a biera è l'acqua, hè di circa u 93% di a sucità solu. In a cerveza cuntene carbohidrati di 1,5 a 4,5%, etyl alcohol - da 3,5 a 4,5% è à 0,65% di sustanzi di sustegnu di nitrogenu. Tutti l'altri cumpunenti di questu beatu sò designati minuri. I carattichi iddi cunsintarani sò di 75-85% di destrini. Circundendu circa 10-15% di i zuccarati simuli - frutosa, glucose è sacruvica. In più di i carbuidrati, unu di i cumpunenti principali di a cervia, stabiliscenu u so valor calorific, hè l'alcohol etil. I cumpunenti chì cuntenenu di u nitrogenu di a cervia include polipipides è amminicidi .

U nutritivu valore di a biera

Cerveza ùn cuntene niente di grassu. A quantità di prutini varia da 0.2 a 0.6. Stu indicatore varieghja secondu a quantità di l'alcoolute. L'usu di a biera da u corpu umanu hè duvuta à a cumpusizioni di e so materia prima. Si cunfronta cù l'altri bevande chì cuntenenu l'alcool, l'alimentu è u valore energicu di a biera hè abbastanza alta. Hè custruitu di sustanzi chì cuntenenu nitrogenu, carbuidrati, vitamini, acidi organici è minerali. In a birra ci sò vitamini di u gruppu B, tiamina, riboflavinu, acidu nicotinicu . Di i sustanzi minerali, cuntene fosfati.

Numerosa studii confirmanu chì i sustanziali utili in a cervia anu un effettu benefizièvule in u corpu. Ma vale di ricurdà chì a cerveza hè un bevande alcoòlicu, è l'usu eccessivu pò pudè avè effetti avversi è ancu di u alcoholismu.

U valore di l'energia di a biera

U cuntenutu caluricu di a birra deprezza da a so forza è a tecnulugia di a pruduzzioni. Per esempiu, a biera addestrava cuntene qualchì caloria di a biera scura. A media, in 100 grammi di cervia, ci sò 29 a 53 calori. Questu significa chì a biera ùn piglia micca à l'obesità. Ma hà l'abilità di aumentà l'appetite è stimula à l'alimentu eccessivu.

Certi fatti nantu à a biera: