Oil Taman

L'oliu Laurel hè acquistatu da u fruttu di l'arbre Tamanu, chì si sviluppa nantu à i costi di l'oceanu Pacificu è Indianu. L'arbre hè ancu chjamatu laurel d'Alessandria, chì per quarchi tribù meridiali hà un significatu sacru: da a so corteza custruiscenu diverse sculture per i rituali.

In ogni casu, l'oliu essenza prima ùn hè micca solu l'impurtanza simbolica, ma ancu di pratiche, perchè hè spargugliatu in a medicina per i so qualità medicinali.

Propizziunzi utili di l'oliu taman

A prupietà di u pitruliferi L'alejandro Laurel meditavani principiavanu à studià pocu tempu - da i 30 anni di u XXu seculu. Dopu da questu, a medicina hà amparatu assai di i prufessiunità di l'oliu è hà cuminciatu à usà assai in a pratica mèttica.

Composizione oil

  1. U cuntenutu di sustanzi biologicially attivi in ​​l'oliu (fosfolipidi, trigliceridi, glucolipidi) suggerisce chì l'applicazione esterna di sta sustanzita pò esaminà no solamente a capa superficiale di a pelle, ma ancu internu, postu chì sti sustanzi sunnu i cumpunenti principali di i membranzi cellulani.
  2. Inoltre, l'oliu cuntene l'acidi grassimi (lactones, terpenoïde, sterols, etc.). A quasi unica fa a cumpusizioni di l'oliu chì a presenza di l'immunostimulante, l'antiinflamatori è l'acidu calòfiliu: questi sèrvuli aiutanu à i microcracchi è e ferite per esse strittu rapidamente, è a pelusa intacta hè datu una rinnuvamentu rinfurzata, cum'è stimulanà e cèl·lula di a pelle.
  3. L'arricchju benèvule per a peddi cù vitamina E faci chì l'oliu hè casi universale in a cosmetologia, perchè pò esse usatu invece di una crema di faccia di noite. Hè ricompatente per aduprà micca modu sistematicu, ma doppu certi procedimi, quandu a pelle devise redness: per esempiu, dopu una ricchie ricca o purificazione.

Basatu nantu à a cumpusizioni di l'oliu, pudemu dì chì in u primu locu devia esse usatu com'è agenti antiinflamatoriu. Per u listessu propiu, l'oli di taman hè utilatu per a cura di a pelle grasosa propensa à l' acne .

Grazie à u fattu chì l'oliu mellora a circulazioni sangue, rejuvenate tutte e coghju di a fàccia, postu chì porta cù u sangue i nutriutti necessarii per a bellezza è l'elasticità di a pelle.

L'oliu pò esse appiicatu à a faccia micca in un prugettu, ma in una forma dilutau: per esempiu, à aghjunghje cù argilla è appricatu una mascara. In particulare una tale strumenta hè utile per a pezza fugliusa firu, propensa à finissimi arruganti. A più maschile stende l'oval face è, à a mo tempu, nutrisce a pelle cù sustanzi.

In casu di propensità per ripressioni allergii prima di u so usu, l'oliu deve esse appiicatu à un spaziu pocu di a pelle è aspetta circa 30 minuti per prova a riazione.