Riccesi Folk per i riconus

Oghje chì avemu avutu, u più veloce di l'annu, chì, cum'è sapete, ùn fate micca noi ghjovanu. Nuddu pò abulisce u prucessu di l'anzianu, ma ogni donna pò fà alcuni visitatori à parechji modi età. In questu casu, sò aiutu da i medii populari. I secreti di i caseri naturali è i masks da l'invichimentu sò trasmessi da generazioni à generazione, perchè anu una gran efficienza. Stu articulu suggerisce i ricetti per i mascaras e altre antichità.

Cumu rimettulà i rimudimi ricordi

Malgradu l'abbundanza di cosmichi nantu à e stile di a buttrega, parechji fimmini prefettenu i rimedii tradiziunali pè i rimie. Questi fondi sò rispettu è ammetti ecunumicamenti, è l'ingredienti per elli sò facilmente accessibule per tutti.

I ricordi folki per i zuccaturi sottu l'ochji

I fiori di l'occhi sò una di e prime. Accumincianu cù picculi cimeti in armi e vultate in armi visibili cù età. Unu di i rimedii folkiali più efficace per i zuccaturi sottu l'ochji hè una maschera di pane. Per a so preparazione avete bisognu di una pepina di u pane biancu è di a mantega fettuccata. U mulinu si deve soffrenu in l'oliu è applica à a pelle à l'ochji, ancu distribuzie. Dopu à 30 minuti, u maschere pò esse rinfurzata cù l'acqua calda. A pugma di pani li permette di purificà i rubare in casa, se s'applictava regularmente 2 volte à settimana.

A ricetta per a crema di i casera da e ricche di l'occhi. 1 cucurrucina mannosa secca, si deve esse mischera cù una calata di legnu seccu è pour 100 grammi d'acqua furiu. Dopu à 20 minuti l'infuzione si deve esse filtrata, aghjunghje 1 cuppa sopra sopra à a mantra è intruviu. A crema resultante deve esse appiicata nantu à l'ochji davanti à l'omi. Ammuiu a crema non usata in a fria, ma micca più di 5 ghjorni.

Ricordu Folkiali per i zuccaturi nantu à a frunti

I Caviarie nantu à a testa, pareanu assulutamente in tutte e donne. Sò dritti. I fucchetti in u testa pò esse menu visibiliu è ancu prutendi u tempu di a so prisenza.

A più maschili persone di i verticule di i surdati nantu à a frunti hè una maschera a levadura. U levitu cunteni una gran quantità di vitamina B, chì tonifica a nostra pelle. Per fà preparà a levitura maschera chì deve esse amara abbastanza, è aghjunghje lignu. A massa cumula è cumposta hè aduprata durante 20 minuti 2 volte à settimana in quelli locali induve l'arrugati. Cusì, pudete furnisce a pelle è facenu oghje più inzergabile.

U rimediu di coghju per i tulliculi nantu à a frunti, pò esse preparatu da diverse ligumi. In particulare, unu di i rimedii folkiuli più simplicità contru e ricciuti hè babè. Furmagliu anu da manghjatu, rinfriscati, aghjunghjule un zitellu di limonu, è mette in armi. Per rinvià e cuscini in casa, pudete in un pocu tempu curatu - 1-2 mesi, se rigulari applica a mascara - 2 volte à settimana.

Ricordu Folkiali per i zuccherati facial

Mimic arrugas si pò vede ancu in a zitiddina è per un pezzu tempu ùn pruvucanu micca quistione cun a so presenza. Ma a maiò una donna diventa, u più beddu e più notu, i sti arruganti sò diventati. La medicina tradiziunale suggerisce chì l'olii naturali da e ricciuti faciuli. Pudete utilizà oli essenziale (cedaru, aranciu, sali) o oliu d'aliva. L'oliu deve esse appiicatu à l'aricchia è si allatta a nuttla o lavare off after 30-40 minutes.

Trà tutti i varietà di ricetti folki per i rughjoni, ogni donna deve esse elettu u più efficace è piacevule à utilizà significà propiu per ella. Allora pudete cuntà di u massimu effettu in a lotta contru i ricori.