Testi di u matrimoniu

Una di e persone più impurtante in a casale, dopu à a sposa è u sposu, hè un tistimone. E anchi si vedi l'ùpulu di u tistimone pò parece inconspicuous, però, senza a so participazione attiva, a festa pò esse in modu lampatu di a testa di manera ridícula. Cume à sceglie un tistimone per un vinu à i numerosi famiglie chì anu impegnu à occupà stu locu d'onore? Chì ellu chì u tistimone à a festa duverebbe fà per fà u festa un veru avvenimentu memorable è solenni per a sposa? Chì ghjè u rolu di u tistimone in u prigiunamentu in a casale? Pruvate à intesu per capisce questi sughjetti.

Sceglie un Witness

In regula, l'scelta cascate nantu à a panchina nova di a bride. Invece, questa scelta hè justificata, perchè per sparta tutti i tremanti momenti di u preuguru di e casate hè megliu incù a persona chì cunfide in bè è in a so socie chì sete cunfortu è calmu. Ma à l'altra banda, ùn sò micca sempre i più boni amici sò esattamente e cose qualità chì u tistimone hà bisognu à risolve tutti questi organizzativi. U tistimone duverà esse rispunzabili, puntuale, pacienza cù tutte e capricci di a sposa. Inoltre, u tistimone hà monitoratu l'animu di l'invitati, se ne necessariu, assumendu parti di u prugramma di divertimentu. Perchè, se ùn ci hè nimu entre amichi chì puderanu facilità à esse fiduciatu cù questu rolu, hè megliu di sceglie un tistimunianza trà i boni cunniscenzii, ma esse necessariu d'esse spiegatu cusì u vostru sceltu à i vostri amici. In certi paesi, hè u solitu à rimbursà i fianchi. Sta tradizione pò esse usata s'ellu si trova difficiuli di sceglie un tistimone, in quale casu i sposi ùn seranu micca offènnusi è u candidatu più adattatu seranu sceltu per u rolu di tistimone.

In più di i cunsiglii etichi è pratichi, assai spessu u tistimone dispunì un rolu impurtante in u casu. Sicondu a credenzii populari u megliu elettu una ghjovana donna unmindia. Un testamentu maritali à una casale cù i signori ùn hè micca un signu bonu, ma questu ghjorni sta opción hè abbastanza spessu. Ma una vedova o un testimunioru divorziatu à una casale cù i segni hè cunsideratu un signu dolci, perchè ùn anu briè micca fideli pruvate d'esse ste scelta. Se u tistimone à a zitella hè maritata cù un tistimone, hè cusì crede chì prontu u so matrimoniu si sfenu. De manera similar, sicondu a credenzii populari, ùn hè micca bè, se a sughjera hè un tistimunianza à l'annunziu, anche di l'altra banda ùn ci hè nunda di malu cù questa scelta. L'età di u tistimone à l'annunziu nantu à i primitivi hà ancu bisognu à un rolu, anche si i costi di diverse pòpuli diffirenni, hè più spessu ricumandemu chì u tistimone hè più ghjovu chì a sposa.

Dopu avè sceltu un tistimone, avete bisognu di verificà chì hè pronta per i prublemi vicinu. È per esse micca malincipende, hè megliu spicificà in anticipu quale parte di a preparazione di pre-annu duverebbe piglià.

Organizazione di un gallveru

In regula, l'urganizazione di sta parte di a festa hè a respunsabilità di u tistimone. Questu ùn significheghja micca chì u tistimone hà dettu tutte e preparazione, i dames d'affara pò ancu piglià una parte activa. Ma u tistimone tocca à a cura di u postu di u festa, hà organizatu un programa di divertimentu è una sorpresa interessanti per a sposa. Se u tistimone ùn pò micca organizatu u partitu, hà da esse delegatu questa tastera à qualsiasi l'amici, ma in u nisun casu si deve turnà à i spalle di a sposa, chì avarà da suffrimenti preoccupati in a vigilia di a casale. In modu, per vede chì dopu à u partitu a sposa hè stata riunita è hè stata bellu forza per a festa futura, ingressa ancu in i funzioni di u tistimone.

Chì duverà u tistimone preparanu a festa?

Hè necessariu per piglià cura di e cose cumpativi necessarii cum'è una agulla è fio, antistaticu, servitori umdi, cola, unità polacca. Siccomu duranti a festa, u tistimone hà da seguità l'apparizione di a sposa, vale u colpu di cullà un saccu di cosmicu, chì duverebbe avè tuttu ciò chì hè necessariu di correggià u maquillu è u capelli di a sposa.

Cumu vistimentu di tistimunianza per un vutu?

In più di u fattu chì l'attire di u tistimone hà devenu esse aghjustatu cù u vestitu di a sposa, deve esse cunsigliu è praticu. Chì avete bisognu à vende un tistimunianza per una vanda à parte di u tema di u vacanze. Hè megliu se u tistimone discussa u so travagliu cù a sposa in anticipu.

Chì pruponemu u tistimone à a festa?

Prima di tuttu, u tistimone hà da vene à a sposa longa prima di l'iniziu di a festa, per aiutà cù l'attire, se ne necessariu per calma è assicuratevi chì tuttu fù prontu per l'arrivata di u sposu. U rolu di u tistimone à u tempu di a rimborsu in a casale davanti à u pittura è in u banquet, durante u secuestru di a sposa hè accunsentutu in anticipu, ma, cum'è regula, l'urganizazione di sta parte di a festa hè ancu nantu à e so spalle. Quandu u pittura, u tistimone felicice a bride prima, soporta l'ubbitu festiu è hè rispunsevule per i documenti, passaporti è certificazione di u matrimoniu. Dopu assai congratulations da i invitati, u tistimone riesce i regali di i fiori, a cume principalu ùn ùn pò piglià l'affullanza è un ramellu di nozze, chì deve esse stati cun i novi omi. Dopu à u pittura, i tistimoni vanu cù i figlioli in a sira di photo. À questu staghjunu, u tistimone face ancu un spartimentu difficili, hà da seguità l'apparizione di a sposa, perchè chì i tarri ùn sò micca stati scorciati di tinta, un capelli di colapi o tàzzii nantu à u vestitu. Inoltre, hè bisognu di mantene l'animale festivale, per verificà chì a sposa ùn hè micca straccu è in tuttu splendore stallatu à u banquet. Cumu fà cumportu à u tistimone à a festa durante u banquet è cusì hè chjaru - per esse felice, attivu, participà in tutti i competizioni, seguitanu l'animu di l'invitati. Inoltre, u tistimone duverà, finu à l'ultimu momentu, cura attente à a sposa, finu à quandu ci hè a più frec.

U rolu di u tistimone in u prigiunamentu in a casale

Malgradu u fattu chì questu costume hà diventatu simbulu oggi, hè sempri u principiu di a festa, chì stabiliscerà u ritmu raviatu è l'animale alegru per tuttu u vacanze. Dunque, u tistimone hà bisognu à pruvà duru, scrive un script, fighjure à l'appiccicò è preparalli participanti, per chì tutti pò ghjucà a so parte senza prublemi.

Apparevule, u titulu di teste onorevoli à a festa ùn hè micca solu simbolicu di e tradizione, ma hè un affare dilettante è cunsumante. È chì tutte sse da esse à u livellu più altu di u tistimone, ùn ci hè nunda di più ch'è esse riservatu per a forza, pacienza è un bon animo.