Muscatu di l'Opera Italiana


U Royal Muscat Opera House in Oman hè un altru miraculu di l'Orienti. Stu simbulu di u renaissance di u regnu di u Sultanu Qaboos bin Said hè statu creatu per l'enrichissement culturale di u paese.

A apertura di u teatru in Muscat


U Royal Muscat Opera House in Oman hè un altru miraculu di l'Orienti. Stu simbulu di u renaissance di u regnu di u Sultanu Qaboos bin Said hè statu creatu per l'enrichissement culturale di u paese.

A apertura di u teatru in Muscat

A grand inaugurazione di l'òpera hè diventata l'11 d'ottobre di u 2011. À quellu tempu era u solu in a penisula arabica. Oman hè regula famosa per u so amori per a musica classica, perchè l'orizzione d'una istituzione era una materia di tempu. A custruzione di l'opera simbulizeghja cù a so architettura u rinu patrimoniu d' Oman . Hè statu u centru principali di a cultura musica in u paese. In a prima stagione, sti astri mundiale cum'è Placido Domingo, René Fleming, Andrea Bocelli è altri, aduprate à a Royal Opera Muscat.

L'architettura è a custruzione di u teatru

Molti fabbricazioni mundiale prominente aspittàvanu di travaglià nantu à u prughjettu di u teatru in Oman. A cumpagnia britannica "Projecte di Projecte di teatru" venenu a vittoria. U so sviluppu includeu:

Una cundizione impurtante per a custruzione era chì u palazzu ùn hà micca cupartu a vista di a muntagna. L'architettura puderia fassi in u sughjettu di l'edificiu mudernu in Muscat tandu cuncetti in spiegazioni geografichi è naziunali, è era pussibile abbastanti. Dopu a custruzzione era finita, a fachada di u teatru era fatta cun un minerale svinutu da e canteri più vicini.

A decorazione reale

80 mila metri quadrati. Fighjà u territoriu totali di l'òpera in Muscat. A maiò parti di stu territoriu hè occupatu da un magnificu giardinu, ma tutta a grandezza hè chjucata sottu u cunceculu di l'esterno:

  1. Cumplimenti tiatrali. Per parechji turisti, serà una maravigghia piacevule per vede boutique in l'opéra. In tuttu u so territoriu sò più di 50, è pudete cumprà vesti è scarpi, perfume, accessori è ghjuvintì. Inoltre, pudete visità un ristorante indianu, un ristorante cù cociña Omani o una cafè britannica. U cumplessu cumporta ancu un arte center è una galerie d'arte.
  2. L'arti di casa di Omani. I visitori anu un opportunità d'acquistà un souvenir , fatta solu da e mani da artisansi lucali.
  3. Concert Hall. Una sala parigina è veramente reale, capaci di accolse 1.100 persone à u stessu tempu. A funzione principale di u salottu hè a so multifunziunalità. A scena trasfurmata permetterà realizazione dramatichi, solo, simfoni i concerti di càmera. Musicals, opera di ballà è opera ùn sò micca pocu cumuni.
  4. U auditoriu. Per a cunsulenza massima di spettori in u spinu di i posti un sistema interattivu di manifestazioni multimedia hè installata. Acoustics à u Teatro Royal Opera di Muscat in u livellu più altu. Invevduvvi chì site per esse, l'audibilità in ogni puntu di u palcuscenzia serà ideale.
  5. L'internu di u teatru. In l'opéra pudete vede a decorazione orientali cù boni ornamenti. Elementi complexi di u suffertu è di e pareti finianu creà un sensu di a grandezza di questu locu. L'internu si cumplementa da illuminazione.
  6. Orchestra. Nisun paese in Oriente prumove such gran musicians. U pride speciale di l'opera Omani hè chì tutti i musichi sò Omani.

Cumu visita l'Opera Reale in Oman?

Per fà un concertu o un ghjucatu à l'Opera Reale hè un grandi successu. U prezzu di u bigliettu diventeranu, secondu u programme è u situ. I prezzi sò dighjà di $ 35 è sopra. Cunsumu di ghjuchida per i giacca, per i femini - vestiti di noite.

Se vulete vedà u ​​teatru di l'edifici senza visitare un cuncertu o una performance - hè ancu pussibule. Pudete vede u complexu di l'opéra reale cumprate una scursioni . Sò tenite in l'opéra ogni ghjornu da 8:30 a 10:30. L'Opera Muscat Opera hè apertu da 10:00 a 22:00. Caffè e ristorante - da 8:00 a 24:00.

Cumu ghjunghje?

U custruitu di l'Opera di Muscat Royal hè situatu in u distrittu Shati-Al-Kurm. A maiò parte di i turisti venenu per taxi, perchè questu hè u modu più còmicu.