Per a prima volta 50 anni, Pamela Anderson cuntò di a rumanzu cù 32 anni d'età di u football Adil Rami

A famosa attore di cinque anni, Pamela Anderson, sei mesi fa principiu à scuntrà cù 32 anni d'età di football Adil Rami. Ci hè assai rumuri di a so rilazioni, è avà, per a prima volta, Pamela hà decisu di parlà di ciò chì succede in a so alleanza. Quandu si svolge, a stanza di stampa hè assai felice è grata per u fattu chì ella hà introdita per Adil.

Pamela Anderson

Intervista Pamela di ghjurnale Daily Mail

A cunversazione cù l'entrevistadore Anderson cuminciò cù u fattu chì ella parlò di trasfigurazione in Francia:

"Quand'avu principiatu a menopause, mi partiu per sente assai pessimu. Sapiu chì e donne duranti stu piriodu t'hà parechji malati, ma ùn pensate micca micca ch'elli anu da esse ovvi à mè. Partiu da a casa in Los Angeles è andà in Francia. Aghju sempre amatu questu paese è hà sunnatatu di vive in questu. Ùn avete micca sapè quantu parte marchjassi è se puderia torna in casa. In u sudu di Francia, eru un'atrisce una casa acuminata è stalla in questu. Vogliu vuleva inizià una nova vita, allughjenu tutti i prublemi in l'antica ".
Pamela movedu per vive in u sudu di Francia

Dopu questu, Andersi dicidi d'avè parlatu cum'ellu hè quellu chì Rami hà 32 anni,

"Nun fu mai vergogna per a nostra diferenza di 18 anni. Sò locu per Adil, è ghjè in bonu in amore cun mè. Questu hè perfettamente normale quandu a coppetta principia à custruisce a so rilazioni. Hà amparatu chì ghjocu hè u ghjovanu è mi piacemu, perchè prima chì ùn era raramente presente in i posti di i fannijiet. Ellu admira a mi piacevule è ciò chì dicu è ciò chì fazzu. Aghju intesu sempre di Adil chì per ellu sò un "aligratu" chì ùn hà micca età. Questa situazione m'hà impressu assai, è aghju happi chì ora cun Rami. "
Adil Rami
Leghje ancu

Pamela scrivi un libru interessanti

Anderson hà decisu di dilla di ciò chì ella faci in u so tempu:

"Probabilmente avà tutti sanu chì sò un avvocatu ambientu favorevule. Avutu chì i prudutti di fur naturali sò pruibiti da lea. Avà parechje cose chì sò fatti di pezza artifice è, crede à mè, ùn hè micca peggiu più naturali. In più di questu, sò oppuru di u feminismu. Ancu iniziatu à scrive un libru chjamatu "Salvà a donna da u feminismu". Ùn crème micca chì stu muvimentu hè bonu. Believe me, ognunu di duvere intratti, vole à avè un omu forte è forte-volte vicinu à ella. Fubbe creatu da a natura è perchè cambià qualcosa questu. I, per esempiu, ùn piace micca quandu avè da piglià l'iniziativa in una relazione cù u sessu oppostu. Questu hè unnaturale per mè. Inoltre, u feminismu fa spessu l'omi di l'omini chì anu da qualcunu à fà a donna. Perchè hè questu tuttu? È sbagliatu è stupidu. "