Angelina Jolie hà datu una entrevista franca à a Revista di i Persi di u divorziu di Brad Pitt

Hè un pocu più di 10 ghjorni prima di l'issueu di a rivista Persone, chì offre una entrevista cù Angelina Jolie. In ellu, u staru di filmi è u direttore hanu da parlà di i so figlioli, annantu à parting with Pitt, chì si movenu à una nova casa, l'opinione di e persone vicinu à ella è assai più di quellu.

Angelina Jolie

Parting cù u cunjunore

Parechji fanali crede chì in pocu tempu u matrimoniu di Jolie è Pitt scorri à i costi. Era notu picchì no sulu picchì era stampatu nantu à sta stampa unioni, ma ancu in ciò chì Angelina pareva. A celebrità hà iniziatu a so cunversazione cù l'annetturatore di a rivista da dì à i pinsamenti chì hà assistitu in l'ultimu annu:

"Pensu chì per a prima volta chì in a me famiglia vita tuttu ùn hè micca bè quandu leghje u script" Memoirs di a figliola di Cambogia ". A raghjina principale di sta film hè sviluppata à a mozza di 5 anni d'età, chì survigliò per u fattu chì in u core hà vicinu l'amore. Hè in questu mumentu chì s'hè avvistatu chì in u mio core sta sensibilissimu sensazione hè andada. I madly wanted to return it, but as I did not try it all did not happen and it did not happen. "
Angelina Jolie nantu à a porta di i Persone

A postu, l'attrìzia hà dettu di ragiunà perchè da sfurtunatissima parte di a casa, quandu hè una donna amata, mòglia. Hè ciò chì Ghjolie hà dettu:

"In my life there came a period when I had to make a choice - to stay with Pitt or leave. Aghju sceltu a seconda opzione. Hè una decisione locuzione difícil, ma avianu bisognu à esse traduzzione in rialità. Probabilmente, era cum'è si neva, ma in altru modu ùn aghju mai stalla. Hè per quà aghju dicisu chì si era megliu esse si vive in parechji mansioni è ùn vinaranu micca un altru. In u duminiu, induve hà vissutu una grande famiglia, era impussibile. Aghju sceltu a casa, senza avvisà à Brad, l'allughjemu, è andemu in trà i zitelli ".
Brad Pitt è Angelina Jolie, 2012
Leghje ancu

À u ballu in a carriera attuale è i zitelli

Aghjunghje, Angelina hà dicisu di dilli un pocu per quessa chì l'ultimi anni ùn anu micca fattu:

"Ora i mo figlioli anu un periculu assai impurtante. Sò furmati in particulare. Hè per quessa ch'e criu chì i genitori, è in particulari a mamma, anu da esse cercati à i zitelli. L'ultimu annu aghju prestu assai attenzioni à a famiglia. In altru modu, ùn pudia micca, perchè per mè i figlioli sò u significatu di a mo vita. Tuttu u restu hà rimessu in u fondu è avà nunda ùn hè più impurtante cum'è i meia. Un annu fà avè caputu chì aghju avutu bisognu. I spoke with them many and spent a lot of time with them. Cume in una cunversazione cù u me unu di i mo figlioli m'hà dettu chì ùn hè micca felice in questa famiglia è ùn vole micca vive in questa casa. Questi paroli sò veramenti maravigliati. Aghju cuminciatu à scumpiggiari. Avà ogni cosa hè di travaglià, incù i zitelli, troppu dispunibile in tuttu, perchè pò esse accuminciatu à travaglià.
Jolie incù i zitelli in Cambogia

A strada di a pelle decidini finische u so cunversazione cù l'intervistadunatore di a rivista Persone cù una storia chì l'opinione di quelli chì circanu à ella significava:

"Aghju compitu chì per tuttu, ùn pò esse micca bè è ideale. E questu ùn hè micca solu per i mo attività prufessiunale, ma ancu a mo vita persunale. Tuttavia, ùn aghju mai, è ùn aspetta micca esse una persona chì hà bisognu à tutti. Pensu chì questu hè perfetta nurmale. Dopu tuttu ciò, aghju fattu assai forte, è avà sò quellu chì sò veramente.