L'immira Amy Schumer ammessa in experiente sessuale violenta

No wonder di dì chì i satiristi sò i più tristi di u mondu. Famosa attrice communa è participante di u stand-up Amy Schumer pari di cunfirmà sta parolla. A picciotta aportò una intarposta bastant franca à l'edizione americana di Marie Claire. A so versione sana pò esse leghjite in u tema d'Augustu.

L'attrìlla dissi ca a so prima prima eserita sessuale à l'età di 17 ùn hè micca debbutu à a so vulintà! Circhendu u fattu chì parechji anni dopu, hà avvistu chì avà persu a so castidità viulenza. In ogni modu, quandu chistu accadissi, ùn hà micca avvisu a gravità di a so scusa.

"U riccheghje u vostru diario di l'annu di quelli anni è ghjente vinutu i ricordi di a perdita di a virginità. Ci era scrittu cum'è se un pocu avutu succorsu à mè. "Mi voglia, è visti chì l'avia digià in parte. Sona com'è questu ".

Storia senza cuntinuazioni

Certu, Amy ùn mantene micca una relazione cù quellu omu. Ùn si pensa di vanu à tribunale per ellu per causa di danni murali. A più offensiva hè l'altra: a zitella hè statu vittima di a vittite sessualmente. U so anzianu ghjovanu hà pigliatu l'Amy per a forza, anche u fattu chì ella hà dettu "Non, ùn vai micca!".

U cummedientu ùn si pò micca chjamà una vittima, ma fermamente s'oposcia l'accusazione di e vittimi di a viulenza chì sò ancu parte di u culore. Invece, a sucità cagiunzià à i veri autorsu di u crimicanu.

"Quandu vene à vittimi di criminii sessuale, l'opinioni publica accucia quelli chì anu pruvatu prima di violazioni. È questu ùn hè micca solu una materia di vergogerie, ma ancu di còllera. In solitu, a ghjente si pò esse ghjustu quandu ellu si rende chì ùn sò micca un chicchendu.