Gerard Butler nantu à i sbagli di i giovani è u prezzu di a fama

L'uppusizianu famosu di Hollywood, u preferitu di e donne è u sughjettu di caccia di i ghjurnalisti Gerard Butler ùn hè micca solu per esse francu è dà entrevista. L'omu Handsome ùn piace à fà publicà i fatti di a vita persunale è hè cunsideratu unu di i più eroi misteriosi di u cinema modernu. Ma à pocu tempu l'attore stilla piace à i fanelli è apertu un livante di sicretu. Butler hè vinutu da Escocia, hè natu in Glasgow, ma a so famiglia campava in una paisedda di campagna Paisley, a maiò parte di quali l'abitanti facia nantu à a pruduzzioni di u cotonu. L'attuali admite chì ùn hà mai pensatu chì ellu un anu da diventà famoso è riceviisce cumplimenti di l'entusiasticu fans.

Eccu ciò chì Butler hà dettu di u principiu di a so carriera:

"U famusu actor Sean Connery hè ancu di Escocia. Pensu sempre chì per a mo patria più di una stella di sta magnitude hè abbastanza. E ùn avianu micca pienu di diventà un attore. Ma era sempre un sunninnaru, sò predatu assai, certi volti l'imaginazione era cusì fascinante chì puderia fà passà a cima di a rialità è immersa in un mondu imaginariu. I era ancu un mercadoru in Jakarta è un participante di corsa cù un tren impastante è un militariu. Ma i me parenti sò sempri sughjetti di vèttiru cum'è una persona rispettabile è respevable, pruphissi à mè u futuru di un avvucatu intelligente. In cunsiquenza, sò scrittu à a lege facultatori, è da chì i mo studi eranu datu facilmente è naturali, prestu prestu a presidenza di a sucità di l'avutri. Avà mi vendu cun maravigghenu à u passatu, perchè mi gradue cù honori di l'università, anche u fattu chì ùn sò micca una persona accademica in tuttu. Aghju sò furtunatu è aghju da fà assai, ora l'aghju fattu. Se ci interessu in quarchi cosa, pudendu appena unu novu in solu un minutu. Ma di colpu mi sentu veramente pocu spaventu, volse cambiamenti, è decisu di piglià un vacanze è si n'andà in America. Quì puderia sienti a libertà è respira indurizatu. Mi sò stete in u Los Angeles cù trè raggetti di l'Irlanda, chì eranu constantemente bè drunusca. Pensu chì era una manifestazione normale di a ghjuventù è hà cunsideratu solu l'esercitu. U travagliu ùn era micca, cusì, ingaghjamenti aleatorii in u mercatu, da poi in più posti dubbitate. È un ghjornu passava solu in una di e polizia. A me image ùn hè micca ghjustu in u rolu di un avvucatu avvucatu - jeans wearing jeans è capelli longi, ma in questu tempu era sempri presidente di a sucità giurista in my native Glasgow. Ùn pudemu micca cridutu chì parlu annantu à questu ora. Ma era è ora, sicuru, aghju vede parechje cose in modu bellu diffirenti. In casa, aghju aspittatu pratica di pre-diploma e l'ultimu annu di furmazione. Ma in quellu tempu, aghju avutu una tristi reputazione trà l'advocati. E una settimana prima di a qualificazione era chiintava. Iu era cunfunditu è ​​ùn sapianu chì fà in seguitu, è più impurtanti, cumu à dì à a mo mamma, perchè i so sònni anu distruttu. È solu avà capitu cusì ciò chì hè veru quellu chì dice di "tuttu ciò chì hè fattu, tutte per megliu". Sì chì u spegazione ùn hè micca successu, ùn aghju micca esse un attore. Aghju visitatu in Londra, è a mo mamma mi mandò à carta cù parolle di sustegnu, per quale aghju aghjustatu.

"Patria, cum'è una parte di mè"

Oghje diversi celebrendi di u mondu famose annunziate di a so patria, spicialmente cusì dilicatu, quandu si ricorda à Butler:

"Escocia hè un beddu paese. Aduvau tutte e qualità di u so caratteru. Hè ricurdatu à l'Escocia quandu eru ciò chì eru. Perchè ùn ci hè nè terra megliu ca me terra nativa. Quandu u mo babbu hè mortu, cù quale ùn aghju micca vistu per più di una dicada, avia avutu urdinatu à u Canada. Ma u mo amicu, cù quale era in una disputa, aghju passatu u mo passaportu, è tornu à l'Isula d'ogni modu, aghju avutu esse senza ellu. I puritori di u funziunamentu amparate cun l'ughjettu di u studiente, cù a cundizione chì i me parenti vi cunnetta in l'aeroportu cù una certificazione di nascita. Sicura chì era mamma. M'arricurdò, pensu, beni, chì si prupone à vultà illegale à l'Istazia illegale, u paese più tristu di u pianeta. Ma dopu à parechji anni, cum'è cusì sbagliatu chì era quì. L'Escocia hè incredibile è rèttili. Quand'e ghjucu u rolu d'Attila, ci era parechje momentu toccu è sensuale per i paesi di u mo paese. Eppo era cusì cusì chì sia sballatu. U mo paese hà sopratu cusì, è tanti viti sò stati datu per questu. Questa verità straziariu hè simultanemente incredibbilmente orgogliu.

Talented in tuttu

In vista di Butler oghje, ùn hè micca una sombra di dubbitu chì ellu hè un attore naturali. E, sicondu Gerard stessu, ciò chì hà fattu in vita, ma l'interessu in u teatru è u cinema hà sempre in u so core:

"I spessu si visitavanu e teatrini è parechji festività. Una volta, toccu a scena "À l'agulla" è vedi u caratteru principale nantu à u palcuscenu, invece hà pensatu chì puderia avè fattu, è ancu megliu. A questu tempu iu travagliatu in u campu di u telemarketing, pudia cunvince a ghjente di fà cumerci, è ancu di cose, nantu à l'esistenza di quale ellu stessu hà apriliutu 10 minuti ago. Una volta in un cafe, aghju scuntatu u direttore teatrali Stephen Berkoff, era in l'agliu di a pupulazione è dicia di pruvà a manu è dumandatu à scaccià. Aviu u rolu principali, è u direttore casting ammitava chì u mo spettaculu era u megliu à l'audition. Aghju aghjustatu da u fattu chì "hà datu u mo core" è hè incredibile. Hè cumu si face famoso. Roles came da elli. Ahead anu "Rock-n-Roller", è "300 Spartani" è parechje altre cose notte. "

In più di u talentu attore, Butler pò facilità di glurifiche di dati vucali persunale, l'oppurtunità di dimustrà chì ellu hè stata cumparatu cù u so rolu in U Scatatu di l'Opera. Parechje à l'ultima ùn anu micca cridutu chì l'actor stessu canta, senza doubles. Ma, cum'è turnò, Butler hà sempri piace à cantà è ancu piglià uni pochi di lezioni di cantu da u prufissore in a vucali. L'ultime assai assai eludendu l'artistu è avìri avè micca a ghjucà a musica. L'attore hà rispundendu i raccordji di un prufessiunale è oghje pudemu apre daveru u so beddu travagliu in u famusu musicali.

Quandu dicenu: "una persona talentu hè talentu in tuttu" è Gerard Butler hè una cunferma chjaru di questu.

Tuttu u prezzu

Excelente datu esternu, u veru talentu è un incantevule naturali ùn puderanu micca passà in nota. Ma l'attore era cunnisciutu micca solu com'è un bonu, bramma, ma ancu com'è un veru maestru di a so articuli, si dassi u travagliu. A persistenza di carattere è i qualità voltu di l'attore sò cunnisciuti da parechji in u settore. Stu scotu hà subitu sempre in i feruti, à spessu seriu, ma anchi questu, anu crede chì hè moltu megliu per fà tuttu ciò chì hè sempre in modu indipendenti, cumporta l'accusatori più difficiuli in u cinema. L'actor hè cunnisciutu per a so natura impurtante è risicatu è admette chì vede ogni rolu novu cum'è un prublema regulare:

"Aghju constantemente lesioni in u settore. Oghje qualcosa qualcosa vi salvi. U prucessu di scena - una cosa assai complicata. Semplici custa assai soldi. Quandu si vende in modu malu, ferite ferite, tiverete u so travagliu, per cunsultate, portanu un gran numaru di pirsuni. Avà pruvatu à esse più rispunsevuli, ma ùn sò micca imputitu u piacè di fà cumercii cumplicati è interessanti. Averaghju capitu chì questu hè assai periculoso. Un ghjornu, era stata ospita cù una ferita seriu è ancu à pusà cun l'anestèsimu. Allora accuse à u centru di Ford per u cursu "Giudiziu di u dulore", chì aiutò veramente aiutu è aiuta finu à quì. Eppo ci era un rumore di u mo alcolu, o di l'addiction di droga. Eppuru, tutta di tuttu, crede chì, se qualcosa hè fattu, hè bonu per fà. Avemu bisognu di ogni ditagliu, ogni muvimentu. Luttà? Allura, per purtàllu veramente è entra in l'ochju è ancu esse brusgià u vostru armu. Per esempiu, travagliendu nant'à u rolu in "U cunquistatore di l'onda", aghju pigliatu un pianu. Era assai difficiue e quasi istu. Ma oghji sò cumprenditore chì eranu i surferichi veri è quelli chì sentenu. Ùn ci hè nunda cum'è u sentimentu chì l'especegni sculanati vi voi à voi è li dicenu chì era u vostru carattere chì l'aiutò in questa o questa situazione, detti forza o una feta per qualchi bè fieru. Sì, sò cicatrisi, à qualchì volta riabilitazioni longa è dolore, ma tuttu hà u so prezzu. È aghju cun piacè.
Leghje ancu

Gerard Butler hà sempre avà versu bravamente, ùn rinuncia micca, è ancu di i falli riferisce à a so stamina propria è à u sensu di l'umuri. Dà accumpagnatu da i pelle falluti cù a so participazione, l'attu risponde cù un sonnu è ringraziu a professione per una speranza impalpable:

"Di sicuru, i ritratti chì ùn anu micca diventatu i capipasenti di u risultatu fallevanu micca à a mo tortu. È ogni rolu hè una tremenda tremenda. Ogni vota avete acquistatu in un novu, criatu da u munnu scrittori. Per mè, u prucessu hè sempre u più impurtante. Ùn sò micca stati scritti nantu à i sbagghi è u successu. Aghju da aghju fattu solu per travaglià. E quannu capitu chì tutte e forze sò esse esciuti, salute per a casa in Malibu è recarga. Aghju avutu un appartamentu in New York, ma a metropole ùn purtava a massa energia priziosa, perchè ùn aghju parechji raramenti. E in Malibu, aghju per rinfrescatu sienti è benessiri, quasi comu a casa, in Escocia ".