Gilles Marini hà parlatu di e consiguenzi di a fama è l'assetimentu sessuale

Star "Sex in the City" u guvernatissimo francese Gilles Marini in una entrevista cunfissura chì u persunagiu ùn passava micca. L'attore hà dettu chì l'omi di a Dream Factory sò vittimi di a viulenza sessuale almenu cum'è e so parenti femini. In a film, Marini juga di Dante, un vecchio attraente è encantador di Samantha. In ogni casu, sicondu Gilles, a gloria di u guitare ùn porta sempre solu cunsulenza bè. Cusì, dopu a liberazione di a serie, parechje capelli influenzati di Hollywood si cuminciaru a purtari cun impermissible è si permettevanu assai sferenze.

Stu tema hè un tabure per l'omi

Marini hà dettu u seguente:

"Molti" fidanzati "i patroni vittiru à mè un pezzu di carne è era disgustanti. Ùn sò spessu intesu di i genitori di u ricunniscenza ch'elli eranu sughjetti à fastidiu. Oghje, in u muvimentu MeTouu, a maiò parte di e femine participanu, è per l'omi, hè una vergogerie è un ricunniscenza di a so debulezza, perchè mai ùn senti micca cusì cunferimenti di elli, ma crede à mè, ci sò parechji such men.
Leghje ancu

In più di a cinematografia, secondu l'attore, u tema di l'assetu è toccu è parechje altre aspettu sociali di a vita:

"Sfurtunatamente, parechje persunanti facenu tali prublemi ùn solu in Hollywood. Questu hè un problema mundiali è si tratta di e donne è l'omi. "