Principessa di Monaccu manifestò a so pusizioni particulari in una reunione cù u Papa

Lu prìncipi Albert II è a so moglia Charlene, ghjùnsenu in u Vaticanu, unni pagonu una visita ufficiale à u Papa. A principessa di 37 anni decide di utilizà a so dritta à porta bianca in a presenza di u pontificiu è ponu vistisce un ligne nantu à u successu.

il privilegio del biacno

Questu hè u privileghju chì si estene oghje in Charlene in Italian. Ella è sei altre donne in u mondu pò i purtavvi bianca in a presenza di Francesco. U dirittu à questu quì sò i persone riali (ravioli o princesses) di i paesi cattolici, cumpresi i reinas espagnole Sophia è Letizia, e reine belga Paola è Matilda, a Duchessa di Luxembourg Maria Theresa, a principessa di Napoli Marina.

Tutti l'altri diticuli, sicondu u prutoculu, sò obligati di prisintà à l'audienzia in vestiti nìttimi canti cù un colu cù u collu, è tenendu manichi à longu è mantilli nìuli.

Viulazione di l'statutu pò causà un scandalu statale. Cusì in u 2006, pruvucò a sposa di u Primu Ministru britannicu Tony Blair. Sheri Blair si ncuntra u Papa in un vistitu biancu, in risposta, u Vaticanu condensava l'attu di a prima dama.

Leghje ancu

U dirittu esclusivu

In u Palazzu Apostòlicu, induve l'avvene hè accadutu, Charlene hè statu in un vestitivu laconiu è un capu di lace mantellu nera-neve nantu à a so testa. In i so mani era un embrague beige, è in i so pedi calvi suede cù tacchi. Hà cumplementatu a so maghjina cù lipstick scarlet.

Invece l'ind'i eleganti è pensatu è un gustu riabilitu impeccatu, una ghjovana mamma hà vistu, chì prisintò in u 2014 à u prìncipe u figliolu è a figlia, tortuatu un pochî.