Zeyn Malik cambiò dramaticamente a so imaghja dopu à parting with Gigi Hadid

Zeyn Malik, chì hè dura à a rotà cun Gigi Hadid, cuntene l'experimenti cun u so propiu aspettu. Per principià, u cantante hà fattu un tatu di tatu in a memoria di l'amuri persu, è issa pintava a so testa è a barba in lu rossu.

Avà a rubba

In u marzu, Gigi Hadid è Zane Malik scuzzularu l'esercitu multimillioni forti di i so avicinamenti nantu à u rapportu di u novu. U mudellu suprana, almenu in publicu, hè imperturbable è cusì bellu bella, chì à u musicista, allura prova di diceranu adiu à u passatu. Cusì, ùn era micca sottumessi à a cunvalidazione di Gigi è di i so parenti in a rete soziale, è issa decide di mudificà capisce, chì suggerenu ch'ellu fussi più faciule per ellu à inizià una nova vita.

Zein Malik è Gigi Hadid

Per pudè cun iniziatu, Malik hà pintau u so capelli in scena rubrica, pubblicazione cù a so transformazione in Instagram, ma questu ùn ùn firmò micca.

Snapshots da Instagram Instagram

Trasmessi più u ricunniscenza

U meseccu, i paparazzi anu vistu à Zeyne nantu à u settore di u so novu video musicali, u travagliu chì viaghja in Miam. Ora biancu era micca solu u pezzu di u cantante, ma a so barba.

Zeyn Malik nantu à u settore di un video musicali

Trasfigurata Malika, chì pruvò à un vistitu chjappu di l'ultima ricerca di l'autunno-invierno 2018 Dior Homme, hè veramente difficultu di ricanuscià.

Leghje ancu

L'utenti di a reta ùn anu preoccuvatu nantu à i cambiamenti in l'apparizione di l'artista populari. A maiò parte di a gente pensanu chì un coloritu chjaru ùn viaghja à Zeyna à tuttu. I mutandine chjassi crèdenu chì a materia hè in una sguita pratesa, cunsiglià per correggià u culore cun una platinu bionda. Hè frescu o solu micca?