Camini russi naziunali

U primu associu chì si trova quannu riferisce i vestiti di a naziunale russa naziunali hè un sarafanu russu in u pavimentu o un vestitu cù un maniche falatu senza maniche. Sutta a cima di u putu, una camisa era purtata, preferibbilmente bianca. Per tradiscia l'imaghja di qualcuna eleganza, i vestiti anu dicurutu cù embroideries, rimi è perle.

Nant'à stu "kit" ùn finisci. Hè stata supplementata da cinture anch'i: nìvuru, russu, qualchì volta culurita. Un marcatu strettu in quantu d'accessori ùn hè statu postu. E ragghi russo in vestiti naziunale puderia micca fà senza mandili. Malgradu a situazione finanziaria di a famiglia, ogni ragazza, donna o donna campagnola, hà avutu avè un sundress . Hè strittu indipindente da un tessulu più numerosa è urdinatu per ordine di u linu biancu. Prima di l'aspettu d'un vistitu naziunale in u vestitu naziunale di u populu rumanu, un "palazzu" femminile cù una falda (ponevoy) hè stata cunzigatu.

Accenti inimitables in vestiti di e donne di moda russa

I apparenti di i viddani campagnoli sò cunsiderati bè abbastanza à u tempu. Ora sò più interessanti in l'arti di sarafani urbani. A cumminazzioni di inseriti chiffonti cun tessuti aspetta pocu in aspettu, u jocu di culori hè stupendante. Funnurature Folk "wove" in una manera di cut. Paria chì u pagu più prezzu, u più prudente è scrupulosu era u brodite. A simplicità di u materiale hè stata compensata da u lacciu è di i granule. I materiali più cumuni per i prudutti eranu chini, cuttuni, linu è lana.

A tradizzioni in vestiti russi naziunali, hè necessariu di purtassi a cutidia di cut. I linii sò cuddinu suivanu suavanu, e manichi sò magnificu, u vistimentu era generalmente a longu di u pianu. U materiale utilizzatu era un tile biancu o biancu rossu biancu (micca ogni donna pudia pagà). Un carattaristicu di u vestitu di a donna era u so multilettu. Patroni, u brocche è a so locu meritonu eloggiu speciali.

I vistimenti di i citatini di cità era più riccu è i tempi eranu distingiti da pudori in decorazione. Era più nantu à e pratiche chì i sarafani: i capelli è i chjappi eranu abbastanti stretti.

U vestitu naziunale in moda muderna

Di sicuru, nant'à i strati di a cità ùn vinaranu micca micca a piccula vestita cumplicata in tradizioni russa. Allora ùn avete micca vede à qualchissia in u bastone bastardo real. Certi motivi naziunale sò traccia in l'opari di i disignuri muderni. Nta l'ùrtimi anni, i picciotti sò speciali femini. Preferitevanu vistiti longu è sarafani. Partiti brillanti preferiti cù tàvule di perli. Embroideries sorpresa cù u so mudellu, cum'è parechji anni fà. I tessili sò stati addivintati, ma rightezza di cut hè spessu presente. Alcune di i vestiti moderni è sarafani ùn sò micca diventatu cusì multicapa, ma assai disinfettori novi novu accumincianu a ghjucà cù u voluminu è a forma di e manichi.

L'amori di l'accessorii di a donna hè sempre rilevanti - cum'è centenario d'anni fà, è oghje. L'ultimi tendini riminiscenu l'ornamenti chì eranu prisenti in vestiti naziunale russa per i femine. Avemu vistutu camini, colli, capelli, alcune di quelli chì anu bordate cù perle, decorate cù appliqués. Cinture chì salizzanu i cintura di vestiti è sarafani sò assai populari in u 2014. Puderanu di tessili, cuir. Wide or thin, long o short, fannu pusitivu enfasi nant'à a cintura di u fashionista.

À l'accessori, i zitelli russa sempre trattati cun cura per a so scelta. Elli seleccionanu cu cura cù u coloru è di a dimensione. Beads and bracelets di quelli anni - hè un tipu di classicu in ghjochi di costume. È oghje avemu spessu vede tali ornamenti nantu à i collelli è i maghi di e donne, i zitelli è e zitelli.