Pane e pasticceria

Parechji, prubbabilmente, ricurdate u gustu di sti manticanti stessi chjucchi cu cui aviani è ei mariani anu spoiled us in childhood. E cose deliciousu era! Fatemu cocchi iddi per noi è di a nostra famiglia è diventene u gustu divinu di u vostru dirittu predilettu.

Pane e pasticceria, greens e cheese in jogurt - ricetta

Ingredients:

Per a prova:

Per u riposu:

Preparazione

A pasta pè tagliatelle stufa hè cocinatu incredibbilmente veloci. Hè abbastanza à mischjassi u iogurtu cù zuccaru, aghjunghjenu a soda prulsa o pane furmagliu, pour a margarina fridda o mantra è fate a farina è a sal marina dopu. U farina farina culatta curretta ùn vi manca à i vostri mani, ma ferme fermu. Ùn aghjunghjenu assai farina, altrimente i prudutti seranu sgrossati è senza gustu.

Mentre a pasta ricca (di deci minuti), preparanu u riposu. Scorciamu pochi cunti di salsiccia, grazes the cheese and cut fresh herbs. Miremi a cumpunenti di u riposu, è piglià u disignu di i prudutti. Sicondu u tagliu di a padedda, divide a corpu in dui o tri serviti è rende ognunu o simpricimenti cù e mani finu à ottene un pezzu tutale. U centru aghjunse u riposu, è dopu suscitarà e so velli è l'arrimbà da quì sopra. Avà turnate u pruduttu cun una pezza è pianu à u nivellu per piglià un pane finu à l'inseme di u focu. Pusinnemu a piezzu in un oliu, càlale à appaghjà, aghjustate à u cecciu di u tile flat, per una banda, chì reduciu u focu. Dopu quellu, turnanu à l'altru barmellu è lasciate da asciucate sottu a tapa finu à ch'ella hè prontu.

Demu i prudutti findi un poco di ghjacà, trascendu un catu o un pianu, è pudemu pruvà.

Utilizà sta rica cum'è basa, pudete preparà tortilla cun iogurti, furmagliu, verdura è patata o pappaghju , a sustituì a salsiccia o un pezzu pruduttu cù u furmagliu è u greens. Ùn serà micca menu cusitu, fragranti è appetizing.

Per piglià una variante utili di u pranzu, pudete boscate trosi cù u kefru è u furmagliu in u fornu. Per fà questu, dopu à a furmazione di i prudutti, l'avè situatu nantu à una vaca di furna, chì hè strufatu cù una farina pocu, è agite à una temperatura di 195 gradi per quinze minuti.