Storia di a Moda

A so longu di a storia di a civilizazione umana, forsi, nisun altru componente riflettutu cusì cù e caratteristiche di l'era, cum'è a storia di a moda. E se à l'arba di l'emergenza di l'ind'i vestitori umani avianu un propiu puramente praticu, poi bellu prestu un cumpensu esteticu tradizziunali hè aghjuntu à a funzione protettiva tradiziunale. A storia di l'apparizione di a moda per a civiltà ucraina pò esse attribuita à l'era romana. Rumani ùn solu cuntinuà a tradizione antica egiziana per dedicà diversi culori à i diventabili diffirenti, ma ancu di portanu un colettu di culore à a palette di colore - noble purpette, per esempiu, puderia sia troppu suldati da i patrici. U primu esempiu di u codice di vestitu era ancu a Roman toga - u Senatu, a corti è u stadiu, i Rumani ùn puderanu micca sultantu in u toga. A toga era fatta di lana o liatu. Per creà telenovelli più sofistichi, sò stati seri di sita è ancu oru.

Dopu a Roma majestia, i costumi di u primu Mediu Evu si tratta simplici è ancu poor. In u primu locu novu vai a funziunalità. E vistiti di i masculini è di e donne anu una cammisa largamente longa. U tintu veni usatu raramente. A robba hè fatta di lino, cannunellu è anzianu nettle (ricurdate a storia di Andersen!) A situazione hè cambiatu radicali da i crocifelli. Hè u seculu XI-XII, a maiò parte di i culligaturi assuciati cù a storia di l'emergenza di a moda, cunsideranu u principiu di a so furmazione.

Moda di u Medievu è u Rinascimentu

Crusades dramatichi cambienu a sucità europea. Hè da questi tempi chì a storia di a moda di e donne è u vestitu di e donne origine. U cult of the beautiful lady introduces the neckline, vestiti accurati, e manichi ca sutta l'articulu - l'imaghjini più femina sferisce dissociate da l'omu brutale. Prestu in a moda medievale ci hè una altra tendenza chì hè stata dilicata per parechji seculi. "Moderna incongruvuli" - capricci in forma di cune, righjunghjendu a maiò alta nobili di un metru, medichi ricciuti di scarpi, chì anu avutu ligà, trains increiblemente longu - era tutta di enfatizà l'statutu di a nubiltà è a so exclusività.

L'edizione Rinascente ponu a so cuntribuzione à a storia di a moda è di stile. Jeanne di Portugallu, per fà scopre l'embarrassazione estramarale, introducesi skeletelli di falda (à u piccu di a so aghjurni righjunghjini i 7 metri di diametru). Un altru elementu di moda hè a tagliu nantu à e manichi di u vestitu superiore, quale a canna sottumessu hè visibile - hè stata aduttata in i vestiti di e donne è di l'omi. Ma ùn puderebbe fà senza curiosità di moda - quali sò i pantaloni esposti, curti è tondi, imbruttati da l'internu, o enormi parrucche di i tempi di Luigi XIV in quale, in addition a biere, era spissu faciule di truvà insetti è ragnotti.

Moda di i tempi muderni

I cambiamenti colossali in a storia di u sviluppu di a moda purtonu l'era di i rivoluzioni bourgeois. I membri di u club jacobiu dunu un bigliettu per a vita di i pantaloni d'omi, i tempi di Napoleon riturnaru à l'antichità di a moda, è in 1880 appare un corsetella femminile. U XIX seculu era marcatu da l'aspettu d'una ghjuntu è di tariffi d'inusualità di u cambiamentu di i tendenzi trendi. Per esempiu, a storia di u moddu di u capeddu hà registratu un cambiamentu in una staze stampa (!) Mudelli di Moda. Capelli, capuzuni, fustelle, turbane, capelli "Bibi" - U XIX seculu ùn tocca micca solu a varietà di mudelli femminili, ma dinò un vastu gamma di capelli maschili: da un cilindru rispettabile à u caprettu cowboy chì appareva in u 1865. U XX seculu crea un veru prugrammu in a storia di a moda mundiale. Tango è Charleston anu cutatu luntanu u largu è u voluminu di vestiti, i capelli chjudi-tulipani sò stati nantu à u capelli curtite. È in u 1926 Coco Chanel presenta à u mondu un petit vestitu nìuru chì impone i fundamentu per a storia di a moda muderna.