U battèsimu di un ziteddu - chì vulete sapè?

S'è crede in Diu, sapete chì sapemu chì hè impurtante per un criaturu per avè u so anghjulu di guardià è per esse sottu u patronatore di e maiori putenzi. Per questu quì, u mungu nascitu deve esse intrudutatu cum'è prima in u senu di a chjesa, ma per fà in modu sicondu u canon. Pigliate ciò chì duvete bisognu di sapè à u battèsimu di un zitellu per riducerà din l'attività.

Fatti importanti di u battèsimu

Cumplintà u zitellu à a fede Ortodoxa hè un avvenimentu significativu è significativu in a vita di ogni famiglia. Prima di vultà à a chjesa, assicuratevi di leghje a seguente infurmazioni nantu à u battèsimu:

  1. Sì un novu ùn senti micca bè cundutu, era di u battèsimu in i primi ghjorni di a vita: questu aiutà à rinfurzà a so salute. Quandu hà tuttu cun bè, hè megliu cunfrontu 40 ghjorni da a data di nascita. Sicondu a Bibbia, duranti stu tempu, anu una purificazione di a mamma è da esse da pudè assiste à u ritu. Qualchidunu genitori preferite d'aspittà, finu à chì u zitellu fate più forte, è esse batteziatu quandu si volta pare o un annu. Tuttavia, ricordate chì un ziteddu maiò pò esse capricciusu, postu chì a cerimonia dura una ora, è ancu di più difficili per capisce una fontana.
  2. L'infurmazioni nantu à a data di sta speranza hè ancu ciò chì si deve sapete davanti à battezzà un zitellu. À quellu chì puderete accunsente nantu à quasi ogni ghjornu è u tempu, ancu in vacanze cum'è Pasqua o Trinità.
  3. Hè sopratuttu particularmente, hè necessariu di acchabviammu u prublema di u dumasu. Ùn ci anu micca solu à stà in u spiritu, ma ancu veramente credi in Diu, per diventà una guida spirituali per u babbu. Perchè u zitellu hè necessariu di avè un receptore di u listessu sexu cun ellu: per u zitellu - un omu, è per a zitella - u rapprisentante di u sessu fair. Preferibule, sicuru, se ellu puderete elettu u felinu è u cumpagnu. Chì avete bisognu à sapè quandu u battèsimu à un zitellu cù u padrunu, sò megliu da un patronu. Questi, futuri parenti spirituali anu da assistitu à una cunvirsu in u tempiu, induve sò infurmati in più dittori di e so funzioni futuri, a Passioni di u Signore, l'Evangelu, ecc. No godparents ponu esse cagiuni, persone cun psicani inestabile, atei, piccati (alcoolichi, addicti di droga, etc.). .).

I cunsiglii pratichi nantu à u battèsimu

Prima di pruggà un ritu, hè impurtante imaginate ciò chì hà bisognu di sapè per u battèsimu di u zitellu. Per tuttu ciò chì deve esse fattu cum'è e regule, avete da:

  1. Per cumprà kryzhmu (sta tarea hè attribuita à u padrunu), una catena cù una croce (crede chì sò acquistati da u padrunfu) è una cammie di batte o vestitu.
  2. Fate una donazione per u battèsimu. Ùn hè micca obligatori, ma deveru capisce chì a chjesa hè una organizazione non prufittu è spessu i soprappi di u costu di mantene u templeu si mette nantu à i spalle di i parrocchieri. Ma si ùn voi micca vulete pagà, ùn pudete micca riffite à fà u sacramentu. Sì facevi cun una situazione tali, cuntattate u dean - u prete chì guarda l'ordine in a parrocchia.
  3. Prima di vultà à a chjesa, assicuratevi di chì sapete tuttu ciò chì avete bisognu di sapè quandu u battèsimu à un zitellu à i genitori. U vestitu prisentatu: donne in faldi longu, bruschi chì cuddinu u spalle, o vistiti longu, omi in calzini longi. Hè inadmissibile di cunducerà un rituali durante i mesi di una mamma o una padrina. Assicuratevi chì tutti hà una croce. Se interessate da ciò chì preghjeve bisognu di sapè quandu u battèsimu à un zitellu, ùn anu micca micca: hè solu un simbulu di a fede. E so parulleghji alcunificheghja hà amparatu davanti à a realizazione di u sacramentu.

Avà hè pussibule fotografà o sparghjera video in ghjesgia in a maiò parte di i casi, ma parechji parenti ùn piace micca, per verificà capunanzu.