Prima natannu novu

Quandu mi pozzu lavariu?

Un ghjornu chì ghjè per lavà i figlioli addipenni di a cundizione di a ferita umbilica di u zitellu. Hè prumessu, hè cunsigliu per lavà un figliolu solu dopu a ferita umbilica curata. A maiò spessu succè da a prima o a seconda settimana di a vita di u babbu. Prima di "lavare" u mulinu è sguassate i restu di l'alimentariu è di a sudata da u so corpu, avete avutu aduperà bagnati olii umdi di alta qualità o una tavola muzzicata in acqua foglia. In i nostri ghjorni, permette à l'abitanti di u ghjornu di u sughjettu di u zitellu, quellu ghjornu 5u 7 di u mumentu di nascita.

Per risponde à questa esattamente ciò chì pudete aduprà a natazioni di un novu, solu u vostru pediatricu pò risponde à veda u zitellu.

In quale acqua si bagnaia?

Hè cresce chì u primu figliolu di bagnu hè megliu di passà in acqua di ciuri (novu, questa rete hè valida finu à chì a ferita umbilica guarì). In anticipazione, preparanu a quantità dritta di acqua foglia è l'impiaraghju cù un bagnu. À u listessu tempu, ùn hè micca nicissariu per un zitellu per cumprà un bagni spiciale. U bicarbonate di sodium cepillatu (o solu soda) adult bathroom - also suitable.

Tuttavia, tenite in mente chì un ziteddu novu è un criaturu nascitoghju, avete a gudari è seguite u vostru propiu. È per dàmmi nantu à un grandu banyu adultu hè menu cunzultativu ca per un vivero chì pudete mette nantu à una tavola. Inoltre, per cumprà u bagnu adultu, più acqua hè necessariu. A temperatura di l'acqua per u primu bainu era 36 ° C. A temperatura di l'acqua più chjucu pò creme a robba di u babbu.

Cosa da aghjunghje à l'acqua?

Se l'acqua hè bè arbuinata è bollita, aghjunghje i fondi addizzioni ùn hè micca necessariu. Puderete ancu diventà chjucu perchè se u vostru figliolu hè propensu per allergià.

Determina u tipu di grassu per smintevi un novu, solu per prucessu è di errore. Se dopu à paura in un turnu, avarete bisognu chì u zitellu hè diventatu cume eccessibile, è a so pelle - aspra, da l'usu di questa grassetta deve esse abbandunata. E à u cuntrariu, se di paura in l'infuzione di camomiglia, u zitellu s'ammurda megliu è si cumporteghja più calma, invece questu pastore, è pudete cuntinuà usendu. Tuttavia, abbandate questi sperimenti per u tempu chì u zitellu hè un pocu più vechju.

Chì cosmichi viria?

In u fattu chì durante u primu bainu per lavà i figlioli cù detergenti privati, ùn ci hè micca u più chjuca. Diversi sponges e wipes avianu ancu surtitu per più tardi. U pelle di u zitellu hè incredibbilmente vulnerable, un cuntattu cù l'acqua di u grigiu pò esse abbastanza per inizià una sarcastice, è se fournie cù un pappu, pudete assicurà chì una noite cum'è stanu aspetta.

Cumu mantene un novu durante u primu bathu?

Cù a to manu ferita, sustene u zitellu sottu a volta di a testa è a diritta sottu à i buttigli è i pedichi. Pudete solu sustene a so manu left. U sustegnu ghjustu sarà sviluppatu intudumente durante u bagnu.

Quale sia in bagnu?

A persona cù quale u ghjocu passa i più tempu è chì u zitellu fiducia. Cusì a candidazione di u papa, chì u zitellu vede una ora un ghjornu, ùn hè più listessu u più ottimali. Ma u papa, chì passa un pezzu di tempu cù u zitellu, pò assicurà è sustituisce a so mamma, chì ghjera fatta per u ghjornu.

Duration of the first bathing of the newborn

Pediatri recommande up to 10 minutes. Ma u primu cuntattu cù l'acqua scantatu u vostru piccioccu, u tonu calmatu di a vostra voce ùn ùn sullivanu l'estresse, u zitellu saldava da l'acqua. E si un zitella piace assai in l'acqua, Pudete per nanzi più longu è più longu, basta chì l'acqua ùn sarà più freti di 32 gradi. (In questu casu, aghjunghje nantu à i teste più vichji ind'è l'acqua foglia durata, se ne necessariu, aghjunghje l'acqua duranti l'acqua).

Primu cumpagnu baño è signali

  1. Sicondu a credenza populari, ùn pudete nàscanu in l'acqua induve i nei nati, altri ùn serà micca malatu, è ùn pò micca lavà a robba in ella.
  2. In l'acqua di l'acqua di l'acqua di l'aria in l'antichità, si mette e decorazione di l'argentu (ma micca una croce), hè stata pensata per portà a ricchezza.
  3. Se u zitellu era bagnata in a sera, l'acqua ùn era micca spaccata prima chì u soli s'arrizza a mane dopu.