Patronu di u ghjustu

U patronu di u babbu hè tutela meditazione obligatoriu di u zitellu da un duttore è una infermiera, chì hè furnitu à tutti i zitelli senza escezione in libertà. Hè detta in a reala residenza di a mamma cù u zitellu, invechje di induve hè stata registrata. Per fà questu, avete bisognu di spicificà una informazioni affidativa nantu à u locu di residenza chì voce di u spitali.

U primu patronatimu di u natuvulu hè realizatu da un pediatre à 2 ghjorni dopu chì u zitellu hè disprezzatu da l'ospitalu di maternità. Allora, parechji volte (in solitu i ghjorni 14 è 21) a nurse hè in casa per esercitu cuntrollu cuntinuu à u benessimu di u zitellu è u sviluppu. Sì ci eranu cumplicature cù u nascita è ci sò prublemi cù a so salute, a infermiera vene più spessu.

Cumu hè u patronatimu di u babbu in casa?

Pensemu un esempiu di patronatimu. À u patronatimu primariu di u maritu novu, u pediatricu realice un scrutine geneticu di a cundizione d'infante, palpate è cuntrolla u zanellu, fontanel, si prisenta nantu à a guariscenza di u zocculu. Vede visualmente a cundizzioni di a so pelle è a mucosa, fighjenu i rifuggiati è a attività di a succissione di a mamma o pezzulli (cù l'alimentazione artificiale). Assicuratevi di dì à u pediatricu s'ellu ci sò casi di malatie ereditarii in a vostra famiglia chì puderia esse trasmessi à u zitellu à u livellu geneticu.

Ancu un cumpagnu impurtante per u primu patronatimu di un zitru venutu hè u furmazione di una ghjovana mamma per u cura di u zitellu:

In casu di necessariu, a infermiera mostra chì per lavà l'occhi di l'ochju, u zitellu è u nasu. Scrivi cusì per lavuja bè e bagnate un zitellu. Hà amparatu à a so mamma cumu fà cutà i tagone in pezzi i pierre.

Una infermiera visitante hà fighjatu à i cundizzioni in chì u zitellu sia:

U patronu di una infermiera à un nascumore ùn hè micca limitatu à l'esaminu di solu u zitellu, ma ancu prupone una attitudina attente à a mamma d'infidazione. Se u prublema risultatu cù l'ameglie, ponu dumandà dumande di interesse per ella. Una infermiera di salute insegni a manera di spressione u lettu appressu, per esaltà a pisura è a rugdura di u pettu. In casu di necessariu, analizate e glutine mammariali è dà cunsiglii cumu per appliendarle solu u zitellu. Inoltre, una ghjovana mamma, siddu dubbia a correcità di a so dieta, deve dumandà à a nurse di a lista di i prudutti annantu à u periodu di u taccu. In visiti sussegwentement, verifica chì u so cunsiglii è e ricerchi anu realizatu, risponde i dumanzii chì anu apparsu.

Patronaggio Postpartum

In certi casi, a cuntrollu cuntenutivu di specialisti ùn hè micca solu u zitellu, ma ancu a mamma. U patronatimu di u postpartumu hè cunnisciutu da un mèdic distrittu è a parteriale in casa in casi:

U duttore mette un scudo generale di a donna, spiccifica l'infurmazioni nantu à quandu passavanu à partitu, seconduciunu cumplicature (per a mamma è u solu di nascita) è risponde e duminii nantu à a partenza postpartumi di una donna

Quandu u zitellu aduprà l'età di u 1u mesi, u zitellu deve esse registratu cù u policlinu di i zitelli. L'inseguranti oblijbili di u zitellu da u pediatreu di u distrittu deve esse postu prima di l'età di un annu, almenu 1 ora per mese. Per questu scopu, "ghjorni privati ​​di i zitelli à un annu" sò attribuiti in policlini