Eye color in u zitellu

Per parechje ghjornu futuru è ghjucà cunsideratu, u culore di u visu di un zitellu hè assai impurtante, è a so genetica stabiliscenu. A grana maggiorità di i zitelli nascite avete un focu matte blu di a córnea, chì cambia cù u tempu in un lignu più livellu è scuru. Chì ci hè dipende? Prima di tuttu, u rolu principali appartene à a predisposición genetica è u locu di residenza di una persona.

Ogni nazione à a Terra hà un coru dominanti di capelli, pelle è l'occhi. Per esempiu, unu di l'abitanti di l'America Latina, u 80-85% di a pupulazione, l'Ucraina è a Russia - 50% è 30% - ponu truvà l'occhi marroni. U più scuru u pelle di i genitori, a più grande a prubbabbilità di l'apparizione di l'occhi marroni scuru.

Probabilitate di u culore di l'ochju in un zitellu

A maiò parte di u culore di l'ochji di i genitori è i zitelli uccidinamentu, ma sò parechje esvede. Tali fatti sò spiegati da i cuntenuti di a melanina - un pigmentu rispunsevule per culori di a pelle, capelli è iri. In e persone, u pigmentu è pienu petite, ùn sò micca albini à tutti. U culore rossu di l'ochji hè u vaghjolu sangue, chì ùn sò micca imbuliteri da u pigmentu. Perchè u culore scuru di l'iris più cumune? A Genetica suggerisce chì l'occhi marroni sò una funzione dominanti, blu è grisa sò ricessivi. Dunque, in i genitali marroni, u cane di l'ochju di u zitellu hè marrone, è in i mammi grisesi è i papi, un caprettu cù l'occhi scuru ùn sò micca natu.

Cumu pò esse spiegà u fattu chì u culore di l'ochji di un ziteddu nascenu hè casi sempre u stessu? Questu hè dovutu à l'attività di i cèl·lules melanocite. I piccusi travagliaturi ùn manca immediatamenti di pruduce melanina. Accuratatu gradualmentu, u pigmentu toscana l'iris di l'ochji in un corru geneticmente incrusciatu. À qualchi figliolu a turbidity hè cuminciata di cresce u pezzu, è da u mità annu u zitellu mira à u mondu cù l'occhi azzurri blu. In altri, à u cuntrariu, fughjenu. Ricurdativi chì l'ochji di u babbu pò oscureceranu cù u tempu. Ma cambia u culore marrone scuru à grisgiu o blu - mai. Una eccezzioni hè un malfunzione in u travagliu di i melanòciti.

À u zitellu di un ochju di un altru culore

A questa viulenza di u prucessu di pigmentu produttore hè rara, è deve alerta à i genitori. Heterochromia - quandu un ochju hè colore di più intensu ca u sicondu, pò esse cumpletu (l'ochju sanu) o parziale (parti o settore di l'iris). A volte una persona vi cù un altru culore di l'ochji in tutta a so vita, sintendu grande, ma i casi chì questa vultazioni finisci cù e catarati ùn sò pocu cumuni. Per quessa, i genitori chì anu avutu una decolorazione di l'ochji di u so zitellu sanu indicancerate immediatamenti à un ophtalmologu.

Quandu e figlioli cambienu u so culori?

In i primi 3 mesi dopu a nascita, un cambiamentu di u culore di l'iris ùn deve esse urdinatu. A maiò spessu, i modi finale cambiani in u primu annu di a vita. In certi figlioli - in u piriu da 3 à 6 mesi, in altri - da 9 à 12 mesi. U tonu di l'ochji pò cambià insignificamenti, acquistendu a culori finali da 3 o 4 anni.

Cumu sapete u culore di l'ochji di u zitellu?

Per definisce u culore di l'ochji di u zitellu, i genetichi sò sviluppatu una mesa especial, chì indica u percentualità di probabilitate in cundizione.

Tuttavia, nisun specialista ùn hè capacitu di diri cù un certu di certu certu quantu l'iris serà in un criaturu nascitu. Inoltre, in casu di mutazione o disrupzioni di u travagliu melanòcitu, a genetica hè impotente.