Quandu si batteava un novu?

Nta l'ùltimi anni, i zitelli più ghjovani parrannu à l'esiliu di u so ziteddu, ma ùn parechji sò quandu se passanu à battizà un novu, è quali règiche basatu deve esse osservatu. Prima di voi, hè vintu di ricurdà chì questu hè un ritu sacru, è hè diretta solu per a prutezzione di u zitellu, ma ancu per involughà u zitellu in l'església, l'Ortodosia. Per quessa, hè bisognu di piglià à seriu abbastanza è preparanu in anticipu per u sacramentu.

A preparazione di

Quandu avete dicisu nantu à u tempiu, parranu cù u prete cù u prutezione localmente nantu à i punti principali di l'azzioni sacra. Diciaraghju quandu hè megliu per battizà un nascumore, ciò chì porta è ciò chì duverà cun ellu, vi dicerà di u prucessu stessu è e so cundizioni obbligatori. In regula, i curievuli sò cunsigliati per fà u ritu nantu à u 40 ° ghjornu dopu à u nascita di u zitellu, postu chì solu dopu à questu pezzu a so mamma pò visità u tempiu: davanti ad ellu hè cunzidutu "impuru", è hè pruibitu participà à i servizii divina. U sacramentu di u battèsimu pò esse postu più tardu, ma si deve esse ricordatu chì u più chjucu un zitellu, più faciule serà di traslassi a ceremonia di culturas: in primu, serà più faciule per un fogghiu à mantene à mani per u pocu pisu, è, sicondu, babies, per regula , dorme più è vai più dispunìbule per "stranguli" in e so armati. Parechji parenti si dumandemu: hè pussibule per battizà un zitellu per u Baptismu o Natale? Generalment i capelli realizanu stu ritu nantu à i vacanze, ma si deve esse noteu da quandu chì ci saranu assai pirsuni in u tèmpiu in questu ghjornu, perchè a cunservà sta decisione bè. È se u vostru piccioccu hè ancu inquieta è spessu chiancinu, hè megliu di sceglie un altru ghjornu.

Puntu mpurtanti

U ghjornu di u battèsimu in u tèmpiu duverete bisognu per avanà per passà i ducumenti di u zitellu, pagà cù u cleru, è cumprà candele. I zitelli puderanu esse vistutu cù vistimenti nova cusì, perchè ùn avè micca scurdate di piglià un caprettu. U babu natuvatu sò generalmente manteni in u stessu pixpillu, ma si u zitellu hè battizatu in l'inguernu, pudete abrollà u zitellu in un diaperu o toalla. Ancu certu creduliti sustene chì in u tèmpiu u zitellu hè tutatu di ogni cosa da e maiori putenziali, cumpresa da u friddu è u friddu. L'adulti avianu ancu vistutu degne di appaghjà: donne in faldidi è chalini, è l'omi senza tocco.

Seriously you need to take not only the choice of the date when you need to baptize a newborn but also to the appointment of the godparents for the baby. Queste persone darà una grande rispunsabilità per l'educazione spirituali di u zitellu. Semu devi esse ricordati chì i padrasti sò di più di 12 anni di età, è nisun casu ùn anu maritatu. Queste persone, chì sò quì vicinu à u zitellu, cumprà una croce è una cammisa per ellu, chì, dopu à a ceremonia, hè guardatu cù curazioni in casa è, in casu d'una malatìa di migghiori, hè appiccicatu per ellu, per u sensu di u so duluri.

Quandu u battèsimu, u zitellu hè datu u nomu di u Santu, cume ghjornu hè celebratu, è diventa u protettore di u celu. Ma a maiò parte di u chjucu eletta in u mese di u mese u ricordu di questu San, cù quale u zitellu usa u liste nome da i genitori. Se u nomu, chì u zitellu hè chjamatu, ùn hè micca in i santi, in u battèsimu u prete chjese u nome più vicinu à u sonu. Per quessa, hè cunsideratu ghjorni favurèvuli per u battèsimu di u zitellu è i ghjorni di l'angelu.

Tradizziunali è abbitanti

In più di e reguli di a chjesa basica, ci sò tradizzioni sustegnu di e persone durante parechji anni. U ghjornu di u battèsimu di u zitellu, i genitori normalment fegate un cena festiva, à quale solu i pezzi più cercati invitati. Unu di i ricunniscenza di u poviru omu si u zitellu chianci in l'èbbica di u battisu, è a mala - sì starnitu. Ma in generale u cleru ùn sustene micca l'aura di supersticione è accettanu, creatu da e persone vicinu à stu sacramentu. Cusì u mitu chì hè impussibule di battezzà un zitellu in un annu bisatu hà eliminatu. Per a ghjente Ortodoxa ùn sò micca superstitions.

Finalmente, vogliu ricurdari di l'impurtanza di questu avvenimentu in a vita di u zitellu è i so parenti, cusì avete bisognu di piglià cun gravità è responsabilità.