Primi calzarii

Cusì hè stata u rispunsevule è un momentu aspittavvi - a migghiura cuminciò à caminari. Ma, in u risultatu di questu avvenimentu solenni, stava fattu una quistione naturali: chì duvore stà in andà? Certu, u scopu di rasaverà u zitellu pudarete sviluppà prima di andà suttumu - questu hè a vostra attività. Ma puderete esse chjappu solu pettinativi. Ddu calzari, chì u zitellu averà passà caminari, hè assai diferenti.

I megliu piu di i primi passi

Eppo, oghje, vegemu cume i primi calzarii di u babbu sianu:

  1. Comfortable.
  2. U pare seleccionatu deve esse di materiali naturali. Inclusa a stampa è a superficia interna.
  3. Avete un telone fissatu, affissà indispensabile, indispensabile.
  4. Ancu in stocku deve esse tacchino, grande - in qualcuna di media mità, micca alta - 0.5mm.
  5. Da u puntu in punta à u spinu, una piccula piace hè chjave, appressu à chì pudete sculacciate a punta di u dettu indici in questu.
  6. Avete una unica soft sole non slip (idealmentu - quandu si tratta di una scarpa o sandali, i calzini da ricadverà a volta).

In quelli cusì, i primi passi di u lavu saranu bè è facili.

In più di i "boni", e caratteristiche di quale sò listessi in a lista dada di supra, ci sò ancu i scarpe ortopediche. Hè trattatu è impedisce parechje malatie per i malati. Ci sò diffirenti di l'altri bracciale di soli (sopra à i turchiedi) è una volta assai stretta.

Per cumprà tali calzette senza cunsiglii di u medico-ortopedista ùn hè micca necessariu. Se vulete vulete, pudete cumprà mudelli preventi di i scarpe ortopediche. Ci hè parechje persone per a vendita, ponu esse indipinditu per u so zitellu o pudete cumprà standard. I solle sò megliu d'invistisce in u piu pedichi ortopedici, perchè una tale stava appieghjanu perfetta à a pierna, è un mantellu ordinariu hè più largu ca u mèdicu.

Quandu si puderaghju cumprà è fà e so bè?

Certi ortulogisti ricerete cunsiglieri di sittie mesi finu à u momentu quandu u zitellu ùn andava da andà senza supportu. Argumentata da attrazzamentu di l'ostacenza. Ma questu hè una teoria contradictoria.

Dopu l'scelta di u piucidu adattatu è còmico per fà i primi passi u zitellu sarà più faciule. Dopu à 10-12 mesi, pudete stompare in ragli. Per sapè un cuncepimentu di u toboccu, i medichi recettanu ioghi camminati a superfici irregulati - erba, sabbia, culori, etc.

Quandu u zitellu solu si ponu standu nantu à i pedicultori, pudete metà nantu à patevule cù una sola rispevule - pimply, corrugated, etc.

Quali primi calzarii per cumprà un zitellu?

À quellu chì deve esse u primu calzari, serà dettu u dettu per un ortopedista. Un cirurgiu o neurologista nantu à una stima di rutina pò detalli certe anormali in u sviluppu è a furmazione di u pede.

Quandu compra u primu scarpa, piglià u zitellu à voi à a tenda. Scrivite i scarpi o sandali. Caminate per circa cinque minuti, è seguitate a reaczione di u zitellu. U primu calzature d'inguernu, è dinò a primavera è l'estiu, deve esse cunfurmate. Pundu à u piu di l'ublu, deve esse dispunibuli cumu per u movimentu liberu di i dete in calzini cale o pantimedi. Ùn puderebbe cumprà i primi calzarii per u crescita, a distanza màssima da u punticchiu hè 0,5cm.

A probabelzza, i pratiche ortopedici per i primi passi ùn site micca ghjustu. U primu prudutti ortuttici ùn anu micca bisognu più nimu di trè anni. Dopu tuttu, hè precisamente finu à questa età chì ghjè casi impussibile di dì esporamente da a presenza di i piani chini è i so variità. Ma, si i cambiamenti sò assai clarificati, e raccunta di u duttore hà da aiutà à currece a perra. In più di u calzate necessariu, ci sò puru messi tuticuti.