Qualessu tipu di fruttu poni un criaturu in 6 mesi?

Tentannu à dà u vostru zitellu tutti i megliu, certi mummuli pò passà comodamente a linea di ciò chì hè permissibile. In particulare, questu hè appiicatu à i frutti succeddi è dolci, chì aghju vugliutu à un pianu gastru. Fighjemu nantu à dettu chì frutti pò esse dati à un zitellu in 6 mesi, è chì ùn deve esse micca, per esse di prublemi cù digestioni.

I primi frutti per i zitelli supplementarii

Unepo sei mesi, u zitru solu hè una mezora o un latte di mamma, è solu à certi pediatrici, secondu u tistimunianza, pò permette l'aghjunzione di fruttu, un pocu di settimani prima, à a dieta di una foglia artificiale.

A me mamma, aspittendu l'ora ricumandata, ùn era micca datu quese tipu di fruttu hè u primu per intruducirlu in l'attu, avete bisognu di sta infurmazioni in anticipu, cunsultate à u distrettu o mèdicu di famiglia chì vi observa u zitellu.

Purée di frutta

A pediatra più ricunniscenza a prima di dà à u zitellu ùn hè micca crudo, ma u fruttu trasfurmatu in forma di purée. Cusì, a probabilità di sviluppà una reazzioni negativa di l'intestinu in a forma di fegatu di liquidu (diarrea) disminuye in u zitellu. Dopu tuttu, per parechji zitelli, qualsiasi alimentazione di u latti pò primu à esse difficili di digià è di causà flatulenza è indigestioni.

I primi purè di frutti per un criaturu di sei mesi sò pomo è piru. U embolu di rinsignà l'età à quale stu pruduttu si permettenu per i zitelli. Inoltre, avete deve cura studià a cumpusizioni - senza azuccerà, senza mancu ùn ci hè micca.

Ùn ignore a data di venite - troppu grande suggerenu l'usu di cunsirvatori ùn anu indicatu nantu à l'embiu. Ùn hè micca indispensèvule per piglià un jar, chì u limitu di quale si spende dopu qualchì ghjornu.

Apple

Dopu abbracciate patate, si u cunniscenza cun ellu si spieghjanu, avete da offre à u zitellu una poma verde. Di sicuru, ùn avete bisognu di dà o pezzu o fette, perchè un caprettu pò masticari un pezzu è choke. Hè da esse strufati nantu à un casket plasticu speciale o chopped cun una licenziale. I nostri mariani avianu simplificatu - si scraped a manzana in una cullette, è da volta u detti à u zitellu.

Per u prima esemplariu, deve esse eloggetinu varietà cù una polpa succosa e zucchina, beni propria è cultivata in una zona dita. Ùn hè cunsigliate di cumprà frutti boniatimi brillanti impurtati chì ponu cuntene nitrati è esse un pruduttu di l'ingenierìa genetica.

À u principiu, ci anu da esse à e mitde d'una cullarilla o ancu menu, sopramente si u zitellu hè allergicu. A ghjurnata ssa parte hè un liggeru crescita, à a fine di a settimana righjunghjendu una cullaputa. À u principiu di u seventh month u babbu pò digià riceve da 20 à 30 grammi di manzili di ghjornu.

Pear

Perchè a pirae pò causà un disorderu di u banchucci - formazione di gasu o stinimentu, hè trattu cun più cura ca più cù a mela. Pò esse datu quandu u cumpagnu di u zitellu cù u primu fruttu fù coronatu cù successu. Sicondu un scopu simile, una farina piace matura hè introdisfata à a dieta di u zitellu, studienti dilettantemente i più minti mudili in u banchette, è in casu di malfunzione, impighisce immediatamente di dà.

Hè necessariu aghjunghje fruttu attraversu à l'alimentazione di a matina, perchè à a fine di u ghjornu, pudete osservà a reazione di l'organamentu di u zitellu. Piru è lure di pumu sò da elternu, dà in un ghjornu, è quandu u zitellu criscinu, ponu esse un postu di a matina è di pranzo.

Banana

Ancu u visitatore straniere ùn hè micca trà i prudutti più utuli pè i babys, hà un vantabbile induve in fronte - a banana hè assai nutritiva è altamente caloria, è per quessa hè cunsigliata per i zitelli à l'età di 6 mesi. Certi pediatrici ùn anu micca avvisu di injectu pè 8 mesi, per via di a so allergenicidadi pocu è l'abilità di causà reazzione negativa, questu fruttu hè un ochse benvenutu in a table di u babbu.

Ma l'albitione, u pezzu, i prugnoli è altre rigali di i nostri jardini debini devenu esse datu à 7-8 mesi, in u cuntenutu a so capacità di digeriscendà assai è causanu una sarbacita nantu à i pani.