Cume in insignà à u zitellu per brusgiate l'alimentariu solidu?

Spessu, i genitori di una e parte è di dui anni di età anu iniziale da preoccupariori è di panicu perchè u so figliolu o figliola ùn vulete micca masticà l'alimenti sòlemente in tuttu, ma mangia solu pieni purée. In a maiò parte di i casi, u fattu chì u zitellu ùn mastinu un alimentu solidu, i genitori stanu culpati, chì eranu troppu teme chì u zitellu scherza, è hà preferutu d'alimentà cù diversi liquidi è purcelli.

In fattu, di principià per introduverà migghii à i prudutti stampati anu da esse ancu prima di l'apparizione di i so primi denti. Sè avete fattu u passatu u mumentu propiu è a ricunniscenu più tardu, piglià azione immediata. In questu articulu, vi diceremu chì cumu insignà à un zitellu per brusgiate l'alimenti sòlidificanti, se ùn vole micca di fà.

Quandu u zitellu piglia un alimentu solidu?

Tutti i babys primi denti s'ammuntanu à parechji età. Inoltre, u sviluppu fisicu è mentale tutale di ogni zitellu annullò in modu diversu. Sposta da quella esattamente a mamma è i papà aiutà à u so zitellu, pudendu apprinneru à masticà certi tipi d'alimenti sòlidificate ancu prima di i primi denti, chì accuminzanu à circa 6 mesi.

Da un annu à annu è un annu à pocu annu, quasi tutti i zitelli puderanu mastruciri l'alimentariu solidu. Inoltre, parechji prudutti per elli pò esse "troppu duro". Infine, un criaturu di dui anni devendia definitamente capaci di manghjà i solidi alimentari nantu à u so propiu, è se u vostru figliolu o figliola ùn avete micca, avete da piglià l'accion.

Cumu insignà à un zitellu per masticari un alimentu solidu?

Prima di tuttu, avete bisognu à esse pazienti. A furmazione di un caprettu pè mastru un alimentu solidu hè un prucessu longu è labore, sopratuttu se u tempu hè già perdutu. Per esse successu quantu possibili, utilizate e seguenti guida:

  1. À un certu puntu, solu tene di taglià a nutizie è ùn fate micca ancu se u zitellu ùn manca nunda. Ùn vi scontru, finucciatu, u zinger piglià u pedau, è u zitellu deve manghjà.
  2. Fate u fogliu cumu di masticà u vostru propiu esempiu.
  3. Fighjite u zitellu un dolci dolci, una pastiglia o marmellata, preferibile a vostra propria preparazione. Karapuz vi vulerà di manghjà, è duverà chì duie mancià à masticà.