Quandu u zitellu u pudete smarrà?

Allora hè inherente in natura chì da a so nàscita, u zitellu cumunicà cù u mondu per mezu di chianciri, chianciannu, noah, gridendu in ogni occasione. Piuttostu spessu, a mancanza di rilassazione emotiva torna à i lacrimi una ghjovana, incongruvante mamma. Ma ùn sia micca in prusurità di dispirace, tuttu hè u tempu è a capacità di manifestaziate in emozioni giovani, u zitellu deve crisciarà.

À quale età fa u zitellu spiegà?

A capacità di capiri l'emozioni pusitivi serve in u zitellu di u zitellu com'è un signu di u so sviluppu mudernu è emotivo normale. Ùn hè pocu cumu per un zitellu sughjurnà in i primi ghjorni dopu à u nascita, rienfranchi in un sognu o in brevi epichi di vigilia, ma solu stu soru ùn sò micca realizatu, fisiologicu, senza sensu d'aligria culatta in ogni modu. Hè causatu, probabbilmente, da u fattu chì u zitellu hè bonu - caliu è chinu. Sulu quannu u zitellu apre sienti à fucalizza a vista è ricanuscia trà e parechje carritteri a più nativa - mamma, solu u sonu à a so fàccia sarà un signu di gioia.

Quandu u zitellu ùn puderete smarisceneghja solu depende di e caratteristiche di u so sviluppu. In solitu u primu sonnu cuncignusu u zitellu face u mondu à l'età di 6-8 simane. L'apicultori di u primu sonnu hè accumpagnatu a più freti cù l'altri manifestazioni di u riflettendu di l'animazione - u zitellu attivamente movenu i manichi è i ghjambi, mi circàvate cù interesse è per un pezzu. Questu indica chì u sviluppu di u zitellu hè à un passu normale, è hà digià apprenutu a distinguise i persone da l'uggetti circundante. Hè nutatu chì i più parechji ghjorni passanu in cumunicarii cù u zitellu, u più calore è l'amuri stanu in questa cumunicazione, u più forte è più grande l'esprissioni di stu rifretu sarà. Ancu i zitelli cun disabili - ciurice o sordi fiere in un sonne in risposta per tozze gentile è e parolle affettuosi di i genitori. E i zitelli ùn sò micca puliti, chì i genitori ùn si prisentanu micca, essendu cambiatu in u so sviluppu mentale.

Cumu insignà à u zitellu sordi?

Ma ancu cù i paisaghji più prudigi è attenti, u succorsu chì un zitella sona un pocu o ùn ne smilene in tuttu. Ùn àbbia panice, perchè tutti i figlioli sò assai diffirenti, tutti sò i so tempi per i so figlioli, è u temperamentu hè diffeenti - postu chì qualcunu di u nascita di fagge è silenziu, è quarcunu riria è sollente. Se u vostru zitellu ùn hà micca scupartu u mondu di u surrisu per un mesi è mezzo per un mesi è mezzo, ùn hà più nunda à insignà à u zitellu per sorrisu. Per fà questu, pigliate a molla nantu à e vostre mani, carizzi, affucatu è cuddinu cun ellu parlà, è ùn ne scurdate di sughjè ancu in u stessu tempu. U zitellu ùn vulerà diventà cum'è sì, ripetite e vostre espressioni facial è prestu darà un sonne reciprocu. I siciliani pensanu chì u scambiu di smilià - u fundamentu per tutti e relazioni sociale, a basa di reciprochita. U sonnu di a mamma hà datu à u zitellu a prima affirmazione chì u mondu à quellu chì hè aggradèvule è sicuru. U surrisu di u zitellu hè pruduttu da l'hormone di a felicità in u corpu di a mamma, chì dà a so forza è a so fiducia, permette di scurdà nudi senza intera è fatigue crònica.

Da u mumentu chì u zitellu ùn puderà smuviglià, accede cusì pè accoglia l'apparenza nantu à l'orizonte di qualsiasi sustene umanu, è sopratuttu i più carichi è caru: mamma è dad. Sbarcà u so corpu cù gioia u zitellu hè prestu per dà à tutti. A più prudente in l'scelta di simpatia sò solu à l'età di 7 mesi, quandu sarà più apprehensivu à e persone di l'altri populi. Questu serà ancu servu di signu chì u sviluppu di u zitellu hè nantu à a so manera.

Per fà u zitellu u sonne remplacement, ellu un momentu chì u zitellu hè allughjatu è tranquillu, senza fami è ùn vole micca di dorme. U megliu hè quandu u zitellu si circà l'attesa parenti. Perchè u zitellu ùn manca di voglia di sollenti, ùn anu micca bassu per mandà dunque un sonnetu recímpu.