Perchè un figliolu chianci quan ellu succorsa?

A prupagazioni di l'ameglie ghjova parechji ghjovani omi novi senza disprezza. Di solitu questa succorsi quan e donne facenu i primi difficultà, cum'è chiancennu e ritenutu di u zitellu di u pettu. À quesse mumentu, i mariti chì anu comprendu l'impurtanza è a necessità di a tacitamento continuu, pruvate d'alimentà u zitellu di prutesta è scògliu a causa di ciò chì succede. Fighjulanu l'aiutu di l'omi di u prublemu, per restituurà a so pazità è i migghiori - un trattatu uttellu.

Perchè chì un zitellu chjera cum'è allargatu?

Ancu u zitellu più chjuchulu è intruveriu ùn si ricusate micca di manghjà, se nunda ùn disturbe. Per quessa, a quistione di perchè un zitellu chianci quan u pigliu un mammaltu require studiu diliziu. Frà tutti i ragiuni principali di ciò chì succede l'experti identificanu e seguenti:

  1. Mancanza di latti. Questa hè a prima cosa chì una donna chì hà scontrule stu prublemu pò assume. Disseminate o cunfirmà l'assuntu pò esse, cuntendu u numaru di i musculi di l'intestione è a micció. U zitellu deve esse pumped a almenu una volta di ghjornu, è urinate almenu 6 volte. Inoltre, u pediatricu dinu à a mamma à a mancanza di latti à l'eccettu pianificatu di u zitellu, se l'aumentu di u pesu da scomatura è sottu u normale.
  2. Cù cagiunati chì u zitellu ùn cumincia à chiancià quandu chjappà u pettu, spessu si ponu riferisce à l'attorii di una donna in i primi ghjorni dopu à partitu. A ragiunazione di stu cumpurtamentu di u zitellu hè in una inchanza eccessiva di u prugettu è u risorsa putente di u latti.
  3. Pruphe fissi. Sì a mamma hà impastatu picciò, hè assai difficiule chì u zitellu hà pigliatu u pene bè cose, perchè ellu hà da esse nervu è chianci.
  4. Un altru ragiunatu cumuni per chì un criaturu chiancia quandu chjina o ghjustu pettu hè una postura incòmoda durante l'alimenta.
  5. U figliolu maiò pò esse disturbatu da i colichi. In quessi casi, migghiuri spissu refusi di manghjà, pienghje, pugnale i so ghjambi, strincennu, in una parolla, fà a so maiò à dì à mamma about pain. A strada, a flatulenza aumentata hè osservata in i zitelli chì sò abituati à festa di u latti di u fronte.
  6. Reflux gastroesofagi. In i zitelli, l'esfinimentu di l'esofaggiu ùn hè micca furmatu à bè, perchè parechji babies puderebbe sperientate cum'è u latti torna à l'esòfuru. Naturmente, u liberatu di u cuntenutu di u stomacu hè accumpagnatu da forte indignazione è rejetione di u pettu.
  7. Se un figliolu chianci quan u manghjà u pettu, a prima cosa chì a mamma ùn deve esse attu à a so salute generale. Runny nose, u dolore in l'aricchi, u grignu, a frebba senza cuntribuzioni à u bonu aptitudu è di l'umore.
  8. Chianse ancu quandu u miglià una foglia pò, se ellu hà una triscia in a so bocca .
  9. Inoltre, ùn si micca scurdatu chì u mutivu di l'indignazione di u zitellu pò esse: un cambiamentu di u clima, una situazione vittoria emozante in a famiglia, un state poveru di salute di a mamma, è ancu l'usu di novi prudutti d'indimentu.