Sieve per a farina

Ùn importa micca quantu beni a qualità di i prudutti fornuti, ùn pudete micca cunparatu buns casani cù qualcosa! I furniri prufissiunale per avè avè principiatu u prucessu di furnisce i prudutti di furnizie, necessariu sift products (farina, zucchero pulverizatu, cacao) per un pezzu di farina. I prudutti cibiati sò micca solu sconnati di sconti picculi picculi corsi è insetti, ma ancu acquistate uniformità, sò saturati da l'ossigenu è sò più precisamente medite. Un tamaratu per sifting a farina li permette di fà a foglie lush, surprisingly soft. Ùn era micca à nimu chì in u paese di l'anticu, laburnatu da a farina tamanta, hè statu chjamatu "sieve" è era più caru ch'è pane "pelutu", furnitu da a farina wholea.

I fiori sò diffirenti in u diametru è di a dimensione di e cèl·lula: u più chjucu u cellu, u più attente chì u pruduttu in massa hè suggetatu. I serezi di farina muderni diventenu ancu in a custruzione è u materiale da quali sò fatte.

Sieve

Un tamarzu di lignu per a farina hè un utensili di cucina tradiziunale. I primi tamazzu eranu un lignu di lignu cù una retticcia di crescaldi di frequenza frequenza, sò generalmente chjamati "sieve" in Russia. Aglomerazione gradualmenti a retama hè stata sustituita da un filu di metalli minati da un filu finitu, è cù l'invenzione di materiale sinteticu per a fabricazione di un morsu, filamenti di nylon anu da esse utilizatu. U rimulu hè spessu fattu di plastica o di metallo. Eppuru unipochi muggheri di casanu avanti issa prefigliate i ristretti di lignu, crede chì quessi utensili sò più eccettu favurte.

Metallo

E struzzioni di metalli moderni per a farina sò fatta di altru in acetat inox. Per cunvenzione, u dispusitivu hè spessu dotaciutu cù un manicu (cum'è una scoop) o duie manichi fattu di plastica plastica o gomma. Un pezzu di metallo pò esse in modu sicuru in un lavapiatore.

Sieve-mug

Hè assai crescente cù l'aiutu di un sieve-mug for flour per cernizze i prudutti sdyndiri direttamente in un pappagallo. U fondu di stu pruduttu hè furnutu cù un disignu specialu in a forma di dui asterichi in a palanca. A causa di a rotazione libera di u sprocket inferjuri, a farina si passa senza pruruguazione à traversu i celesti, postu chì e pate falanu u cundizzioni, è tutte l'impuru straniere quede nantu à a reta. U meziu di cuntrollu hè in u manicu di u colpu. Quandu prescia a chjave, u metalicciulinu cuntràniu, a bolla girate in u mandu mekkanicu per a farina, è u pruduttu hè rifattu. U apparatu hè furnutu da dui tappe, chì guarantiscenu l'estretezza, è hà una scala di mettazione.

Uniforme tamantu ùn permette micca solu farina di farina per fugliale, ma dinò di panificazione di pezzi o pesce, è dinò di distribuzione in pezzu di u zucchero o di cacao nantu à a superficia di donuts , rotuli, pasticcerie è altre pruduttu.