Perchè ùn puderaghju visitare u cimiteru di Pasqua?

Hè succiutu chì durante a celebrazione di Pasqua, ùn hè micca abituale per andà in i cimiteri per cunfirmarià, ma perchè ùn si pò micca risponde à u cimiteru in Pasqua.

In vista di e caratteristiche psicologichi di a ghjente, a chiesa hà dividutu i ghjorni per celebrà è ghjorni per u dolore è a tristezza. In cunsiquenza, a chjesa dice chì pudete visità u cimiteru per a Pasqua, è ùn sò micca prublemi, ma ùn hè micca indispensèvule per fà. Hè tuttu, perchè una persona psicologica ùn pò micca cumprà l'aligria per a risurrezzione di Ghjesù è a tristezza per una persona estimata à u stessu tempu.

Aghju visitatu u cimiteru di Pasqua?

Cumu ancu chì quarchidunu mortu quellu ghjornu. Hè soru, a chiesa, cunverna a morte di a chjesa in Pasqua, cum'è un signu di a misericordia di u Signore, è u serviziu di funebri di u mortu hè stata cumu l'Ordine Pascuale cù ieddi di Pasqua.

Allura, quandu avarete andà in u cimiteru, se ùn pudete micca dumandà à Pasqua per parechji. Per questu scopu un ghjornu era chjamatu Radonitsa. Questa festa hè sceltu per u marti dopu a Pasqua. In questu ghjornu, i servizii funerali sò disposti, l'amichi è i famiglie di u mortu cullate in u cimiteru per pricà per elli.

A tradizione di visità u cimiteru di Pasqua hè stata postata in i tempi Sovietsi, quandu ùn ci era micca eterni aperti. À u listessu tempu, a ghjente volia acquistà è sparte a so gioia cù u so vicinu, è cusì tutti si sviluppà in i cimiteri. Ci hè caputu chì u cimiteru a qualchì sumerenti cambiau u tempiu. À questu tempu, una altra situazione, è u tempiu hè apertu per visiti à quasi ogni mumentu di u ghjornu, cusì visitate u cimiteru di Pasqua hè digià difficiule di justificà.