Uova 2016

Se si seguite a saviezza pupulare di trinevoli è di l'estiu, pudete cuncludi chì a compra di i scarpi d'estivi avissi da esibili di seguita dopu à i diseggiani pruibenu nova cullizzioni primavera-estiu. A maiò parte di i manifestazioni sò stati sappiuti, cusì digià a sapi ciò chì i piuazzu serà in moda in l'estiu di 2016. Unbelievably satisfied with the fact that i mudelli pruposti sò senza espunenti creatività, tornendu i calzati in "moda per a moda" è privendu di putte. Pocu pocu, u modellu classicu tira i so scarpi di donna in colori brillanti, formi futuristichi è cumuzioni inusual di textures.

Invenzione di cunfortu

Fortunatamente, da e parte di e fiorite di e vittime per a bellezza, l'estiu di 2016 ùn esse micca dumandatu, postu chì i scarpi di moda di e donne pò fà beni senza tacchi. A supéororité in comodità è praticità hè datu à ballets utilitarii. In più di i mudelli lacunonii tradiziunali, mudicci, nobili militanti, i diseggiani offerenu sapori di ballet originali, studded con pedras, paillettes bordati cun perle è appliqués. I mudelli muderni muderni anziunati Etro, Emporio Armani è Bottega Veneta, è Emilia Wickstead, Erdem, Delpozo è Zac Posen decidenu fendu rivechjardu u passatu, presentendu un vistitu di stile di bellezza senza u taccu in stile retro in 2016. Di sicuru, l'esaminazione di u presente hè stata prisma, perchè i bagnati di ballet findi sò stinchi fini è persiru a so sporta. Una direzzione indipendente di i mudelli d'altru, chì s'assumiganu à puntelli, perchè sò stati stati addulurati cù raghji stessi di tela o articuli.

Feminità - à l'altizza di

In l'interpretazione soliunale di u classicu in u 2016, quasi mai a succede. Ovviamente, assai picciotti apprezzati i scarpi còmodi, ma questu ùn significa micca chì ùn hè micca necessariu d'avè un paru di stufi di tacchino in un vestibulu in casu spiciale. I piani strettezzii di lacunonii sò fora di a cuncurrenza, ma di creà una moda di sta vogliu d'acquistà mudelli eleganti cù u dissenyu originale. Forma insolitica, culori futuristichi, cordone bè, una bundanza di decoru - stu veranu, 2016 vede un canzone di moda mudificatu cù un "hairpin".

Focus on the ankle

Schykolotka, sicondu parechji omi, attrae l'attenzione micca menu di spalle nude o decocuulu prufunditu. I disinfettori dicenu di sguassà l'elegà di i pierdi femicili cu lace-up calzini è una siviglia in T. I primi sò assuciati cù u corseto, è l'ultime sò cunfurne in vestiti. Un pezzu altu ùn pò micca mette à sente cunfortu! In questi facenu i disinatori di i case di moda Oscar de la Renta, Versus, Giorgio Armani , Dolce & Gabbana. Quandu u filu in forma di T hà realizatu una funzione pratica, è oghje si cumporta com un accentu decorattivu.

Attenti à u piuvale

Se in u passatu, u scopu di i tacchi hè di stinzà visualmente a siluetta è aghjunghje i centimetri di u crescente, oghje stu ditagliu constructivu di i scarpi pò esse un accentu autosufficientu. A prisenza di tottus figurine è a forma non-convencione fanciate incredibile pertinente. A attentione particulari mera i scarpi cun un taccu trasparenti cilestu stabile, chì pò esse stampatu in un coltu suculentu o avete un furmatu di gradiente. Disegnaturi Monique Lhuiller, u capu Hugo Boss, Simone Rocha è Loewe sò sicuri chì hè impussibile di stà persone in modu nutizie in such shoes! Inoltre, hè piacevule.

Aduprendu i tendenzi d'estiu pò esse attribuiti è fringe, è applicazioni, è stampi, scarpi di donna di decorazione. Hè fermu per fà a scelta bona!