Ciò chì hè rispettu: cumu hè rispettu in ellu stessu, à l'anziani, à a famiglia, à u cullettivu?

Hè u rispettu - ogni persona hà u so propiu cuncettu di stu fenomenu sociocultural. I tarritorii è e persone di l'età rispettabili bisognu rispettu, questa necessità basica dà una persona un sensu di a nicessità è l'impurtanza di elli in a so famiglia, professione, società.

Cosa hè rispettu - a definizione

Ricunniscenza di i diritti, i meriti, a capacità di vede è cuncepinu i frontiere, i caractères personali di una altra persona - questu rispettu significa. L'impietà degni di rispettu affruntinu a sucetà è sò sempre stimulati, criendu una reputazione positiva. U rispettu per ellu stessu è altre persone cresce in a famiglia, dunque hè impurtante per nutre stu sensu da una prima età, questu depende di u sviluppu harmoniu di l'individuu.

Cumu hè rispettu?

A manera di risparmià rispettu hè una domanda communa per quelli chì si ghjunghji da principiu i so carriera, affari di a famiglia o di famiglia. A manifestazione di rispettu hè multifestazione, è cunsistenti di i dui azzioni suttu cumercii, azzioni è quelli di grande impurtanza. U rispettu è rispettu di l'altri hè una parti integrale di a felicità è un ricunniscenza di i meriti di l'altru. Cume vi fate u rispettu di e persone:

Chì hè rispettu per anziani?

U rispettu per l'anziani resu cù a venerazione di i genitori. U rispettu profundo di l'anziani, cum'è passatu per i prucessi difficili in a vita, in u populu di u passatu hà in l'ordine di e cose. Chì ci hè a venerazione di l'anziani:

Cosa hè rispettu in una relazione?

Chì hè rispettu à una persona? A questa pregunta, tutti vanu a so risposta, ma in generale - hè vedà in una altra persunità, a personalità cù i so propri caratteristiche è versatilità è intelligenza chì Ddiu o a natura amarezza a diversità, perchè e persone sò tutti sfarenti. Amici di relazioni, associazioni, di famigghia anu u so propriu caratteristiche, ma u rispettu in elli hè custruitu nantu à a basa di principii generali:

Chì hè rispettu à a natura?

U rispettu per a natura hè intimata da a cumpassione per tutti l'essiri viventi è a priaccupazione per u mondu chì l'allughjenu. A situazione à u pianeta hè chì a ghjente passanu a maiò parte di i so risorse: u bagnu oliu - u sangue di a terra, risultatu in u so voce, cunzunantimenti natura cù u basgiu, u mortu l'animali nantu à una grande scala - tuttu questu hè di discrive è disrespect. "Dopu à noi, almenu una inundazione" - cusì parlò u re di Francia Luiggi XV, oghji l'omi face facenu cun e consecuenzii di questa relazione.

Qualessu hè u rispettu per a natura:

Cosa hè rispettu di u travagliu?

Per a prima volta, un zitellu face u mondu di prublemi in a scola è u rispettu per u maestru, diventenu basicamente, determinante. In i scoli moderni, l'attitudine versu i prufessori hè più spessu l'attitudina di disprezzante è di devalutari u so travagliu duro. A cumpagnia di i genitori è i duttori forme un valore per ogni tipu di professione, hè impurtante per un zitellu chì mostra è spiecanu questu per l'esempiu chì u manicurista ùn ne ne stava neve a neve, a ghjente si stalla in nevicate, è senza maestri, una persona seria analfabita, ùn saria micca pudè scrite è leghje , parechji scuperti grandi ùn anu micca statu fattu, i libri magnificu ùn anu micca scrittu.

Chi hè u rispettu di i genitori?

U rispettu per i genitori hè furmatu in a zitella. A manera chì a mamma è u babbu tratta l'altre - ponu in i zitelli a basa di rispettu per ellu, i genitori è l'altri populi. Ùn hè una apertura per quellu chì i zitelli legenete i patroni di cumpurtamentu di i genitori è l'assignanu à elli. Se i genitori insultanu l'uni à l'altru, u zitellu veni obligatu à volta à u partitu di quarcunu d'una di elli, è in relazione à l'altru sarà cum'è un traitore, è a reazione di difensu vi pare una discrive à quellu chì u zitellu "traccia".

Chì ci hè u gratinu è u rispettu per i genitori, cum'è si manifisteghja:

Cumu ottene rispettu?

U rispettu hè un accordu mutuale: senza ricanuscimentu è rispettu di l'altri, ùn pudere micca contà di rispettu in u so modu. Tuttu a persona hà qualcosa di rispittà, ma micca chì ognunu comprende dinò. Cumu scopu di ottene rispettu in u squadra:

Rispettu per sè stessu

A bisognu di u rispettu hè unu di e maiò necessarii fundamentali più impurtanti, perchè una persona si identificanu: "Sò", "I mean!". U rispettu per sè stessu hè furmatu à sè stessu è hè cumpratu in "I-cuncettu" di a persone, chì hè furmatu nantu à una valutazione di una persona da parechji significanti, in l'urganizazioni pùblici. Cosa hè rispettu à voi stessu - ùn ci hè un paràmetru chjaru caracteristicu, sò sti cumpunenti di l'autoestima:

U rispettu in a famiglia

Chì ci hè u cumprendenza mutuale è u rispettu in a famiglia? Bert Hellinger, un psicoterapeuta inglesi, hà dettu chì u rispettu hè un vasu, una forma è l'amore hè ciò chì chjama stu vasu, se ùn ci hè nè rispettu in a famiglia, ùn pò esse micca parolle d'amore. U rispettu per un omu chì u capu di a famiglia hà sempre una tradizione in parechje pòpulu, i zitelli chì sò state in una famiglia chì vedi l'impurtanza è l'auturità. Perchè figlioli per vede a rilazioni di a mamma cù u so babbu, basatu nantu à u rispettu. Un omu chì face a so scelta hè ancu di capiscenu chì, si ùn ci hè micca rispettu per a so mòglia, questu discirttore per ellu stessu.

Chì significarà l'amori è u rispettu per i cosi di l'altri: