Museu di l'artu precolombinu


In u sudu-punenti di u Perú si trova un museu interessanti, chì accade 45 mil esposi unichi creati da i pirsi indigini di u cuntinente americanu. U museu hè dedicatu à l'arti di u prigione precolombianu, quell'è tutti l'uggetti foru fatti prima di 1492 (prima di u scupertu per l'America per i europei). Hè in li mura di u museu di l'arte pre-colombine in Cusco chì pudete vede a ceramica è l'orfanu di l'inca, Huari, Chima, Chankey, a cultura d'orinale è Nasca, è quì chì puderebbe vede a storia di u veru, micca cunquistata da i migliori immigrati di terra americana.

Una storia breve di a creazione

U museu mudernu hè stata apertu à pocu tempu, in u 2003. I primi esibiti sò purtati da u almacenamiento di u museu di Larka. In generale, u primu museu, chì divintò a basa di u mudernu, hè stata creata in u 1926. L'iniziatoriu di a creazione hè fatta di Rafael Larko Herrera - un affare d'affari è un grand patriot di u Perù. Ùn era micca archeologu, ma per a so vita hà coltu una parti impurtante di a cullezione di u museu.

Oghje, u museu si trova in a mansionu rettore di u XVIII sèculu in Cusco , chì era custruitu nantu à a piramide di u seculu VII. In ghjiru à l'impurtanti edifizii bianchi i caserini verdi fiori.

Esposizione di u museu

A cullizzioni di u museu sò l'articuli di un intervallu di tempu enorme - di 1250 aC à 1532. In total, u museu abriu 10 galari tematichi. Uni di elli sò dedicati à culturi locali com l'urine, uri, nasca, chima, Inca è chankay. U cuntenutu di e galerie restante hè assai mistu: ghjuvelli è preziosi, oru, argentu è metalli, prudutti di legnu. In u primu vestigiu si sparghjia una coleta di e cose, più tardi furmà e funzioni di l'arti materie di l'altri culturi. A cullera di sta stanza hè chjamata "formative".

In più di i palconi principali, l'esposizione di u museu pò ghjuraminate una cullizzioni di tessili è ceramica di u Peruviu anticu è a famosa collezione erotica di ceramica insoppighuta durante l'epichi archeologi. L'ultime hè exhibitu in una galletta "erótica" especial. In a seconda mità di u XXimu seculu Racheanu Larko Hoyle hà incisu studià in l'astu di rapprisintanti sessuale di l'arte peruviana di u prigione precolombiana. In 2002 a cullezzione hè aghjurnata è supplementata cù cumenti.

I visitori sò permessi per entra u Santu di l'Imperdutti - a zona di almacenamento di e cose. Ogni articulu sò catalogati, classificatu per i tempi è temi, perchè i visitanti di u museu pò truvà facilmente una breve dicrirezza di l'interessu interessatu à u sughjettu. Durante a scursioni vi sarete intruduttu in i staddi di i pruduzzioni di ceramica in i tempi precolombiani, dà una oppurtunità di cunzidramentu cunziddi l'utili chì anu usatu per creà prodotti ceramichi. Inoltre, truverete qualchissimu tipu di kaolin, chistu, arcuni, anu stati usati à fà ogni tipu di vasi, è cumu si sò stati ammulati cù a stessa kaolina.

Particularmente visiti curiosi pò andà à u salone chjamatu "Cultura Grande". Quandu crea u museu, u palcuscenu era divisu in quattru parti: a muntagna, u sud, a costa nord è u centru. Eccu avete amparà i dettagli di u modu di vita, tradizione è abitudine di i tribù chì abitanti di u Perú da 7000 aC e cunquistaru terri di l'Spagna in u XVI sèculu.

Infurmazione utente

Accustà à u museu hè assai simplice. Da u chjucu cintrali di Cusco (Plaza De Armas) à u museu di l'era precolombina à peda 5 minuti, micca più. Segui a via Cuesta del Almirante, da turnà à direzione. U prezzu di u bigliettu hè di 20 salti, in ogni casu per i studienti hè dui più prezzu. U museu hè apertu da 9 ore à 10 ore da ogni ghjornu, salvu i domenichi - questu hè un ghjornu off. I Excursii sò realizati in 3 lingui: in inglese, spagnola è francese. Sfurtunatamente, l 'excursioni in russo per "Russo turist" ùn sò micca previsti.

Per i visitori famule vicinu à u museu, una cafe travaglia di ghjornu. Aprecia à 11 ore, è fermera à u stessu tempu da u museu - à 22h00.