U Museu di Coke


Boliviana , Colombie, u Perù - u chjamatu "triangulu di a cocaine andina". Hè quì chì una di e drogues più preziosu in u mondu hè natu, perchè a dependenza ùn si pò ancu esiste avà. Oghje, vi cunsigliaranu un locu induve puderete amparà a storia di l'apparizione di sta sustegnu - u Museo Coca, situatu à u cori di Bolivia.

Chì ci hè interessante nantu à u museu?

U Museu di Coca hè unu di i musei più insosiche in u mondu. Fu fundata in u 1996 da u Dr. Jorge Hurtado Gumusio in La Paz , a capitale di Boliviana. Dui già 20 anni, sta vista inusualu ùn hà mai anu da interessà i turisti straneri.

U museu ocuva un petit edifici di storie, più com'è un santu, in più di un centru turisticu populari. Trà u vestitu un locu impurtante hè occupatu da a photo gallery: nantu à i numerosi ritratti è i clippi da i ghjurnali unu pò traccia a longa storia di a cunversione di coca leaves in una sustanza sicura di droga.

Qualchi cunniscenu chì l'utilizazione urigginaria di sta pianta hè statu innocu: l'indiani è altri tribù indigenei sudamericani masticatu coca foglie per 40-45 minuti per sguillà a fatigue, sdegnu a so sete è a fami, è temeranu. Stu effetti hè spiegatu da l'altu cuntenutu di e vitamini è altri microljuni utili. Coca hè ancu attivatu in farmacologia, industria alimentaria è cosmetta.

A cicculata coca leaves hè unu di i principali simboli di a cultura è i tradizioni di i boliviani. Stu pruduttu veni à ogni locu: in i mercati, in vendita, farmarii, etc. In u Museu di Coca ci hè un cafè chì specializeghja in pienzi è eddi chì ponu esse preparatu da sta pianta. Ùn àbbia paura: tutti e ricette sò assicurati sicuru è ùn sò micca addictivi.

Cumu visità u Museu Coca?

Oghje cumu hà chjamatu, u museu si trova in a parti cintrali di La Paz - una di i più grande cità in Boliviana. Per arrivare à l'altru turchese pò esse cù trasportu publicu: à 10 minuti da quì, direttamente in fronte à a chiesa di San Francisco , ci hè un autobus av Av Mariscal Santa Cruz. À cruciare a strada, piacere in u stoffu di Sagarnaga è dopu 2 ​​volte quandesi da quì: solu ghjornu à u turnu è ci hè una entrata à u Museu di Coca. Turistici chì valurizanu cunsulazione è sò pronti à pagà per questu puderebbe quì per taxi o un vittura.