Casa Kurucheta


A Casa di Cupuletta hè una famosa fita di a cità di La Plata, a capitale di a pruvincia di Buenos Aires . Questu hè un beddu mansionu in u stilu di ultramonctismu. L'architettu famoso Le Corbusier hà designatu a casa di Curucet, è questa hè l'unica di i so opiri, situata in America di u Sud. Inoltre, questu hè unu di e pochi alcune construiti da u grandi Francescu, chì era custruitu nò micca sottu a so direzzione - hà mandatu u cliente un prughjettu dispostu. Forsi, per quessa l'edifiziu ùn hè micca prisente in tutti l'opere di l'architettu.

Cumu l'apparsu?

U prugettu era rializatu in u 1948, a custruzzione principia in u 1949 è hè stata cumpletta in u 1953. U travagliu hè statu direttu da Amanio Williams. U bastimentu hè custruitu in u stilu di ultramonctismu, ma cose perfetta à l'stylisazioni di l'edifizii circunviciliali.

In u piriu da u 1986 à u 1988 a casa hè stata restaurada. Per u centenario di a nascita di Le Corbusier Commission per a Conservation of National Values ​​of Argentina , hè statu dicisu d'assignà u status di un monumentu naziunale. In u 2006, u guvernu argentina proponiu fà a Casa di Cupuletta un Patrimoniu da Patrimoniu da a UNESCO , è in u 2016 sta decisione hè stata fatta. Oghje u bastimentu hè a pruprietà di a cità unione di architetti.

Soluzione architectura

A casa custituita da quattru piani. I tendenzi di u modernismu è e tradizione di l'architettura spagnola sorprendentemente interscente, per esempiu, a casa tenia un patrimoniu internu interiore spagnolu, micca solu in a pianura: l'arbuli in crescita à a so casa formate una sola compulsa cun ella è a terrazza in u terzu pianu hè ancu in i so ombra.

A casa era utilizzata micca solu com'è abitazione: u cliente era un cirujano è hà pigliatu i maladrini in a casa. Per quessa, in u pianore ùn hè un grande hall, a sala di recepzione, induve e so pazienti puderanu aspetta finu à chì u duttore hè dispunibule, u duttore di u duttore. À u grande, longu u perimetru di u muru, una finestra sottu hè assai luminosa. U pianu hè fattu di tile rositani di ceramica.

U spaziu vivu hè "risuscitatu" in altru è untu pocu illatu di tuttu u circondu. Ci hè ancu grandi finestalli (una di elli, per esempiu, ocu a dui piani), è chì u scorching sun Argentine ùn calune a camara troppu, sò "posti di sera". Aiutà à preservà a friddizza è l'arbre, conservate durante a custruzzione di a casa è "inscribed" in u so cuncettu.

L'uparu tutale di l'edificu hè, cum'è eddu, unitu in un solu sanu. Questu hè enfatizatu da a stessa - bianca - u culore di i mura, è l'scala "passatu", chì si passa da tutta l'edificiu tutale, è l'usu di tile in tutti quelli chjosi cum'è una chjappata.

Grazie à u disignu uriginale, a casa da l'internu pare avanti assai più di quellu. Hè tuttu permeatu da a luce, chinu d'aria. In i salotti, a multidimenszialità hè creata cù l'aiutu di u mobili integrati. Per esempiu, in una di elli ci hè un cubu in u centru, in u quali ci sò nichos utilizati comi piazzi.

Cumu aghjunghje à a casa di Couruchet?

Ci hè a Casa Couruchetta in u cori di a La Plata , hè pussibile passà da ellu da altri isulani famosi di a cità. Per esempiu, da a Cattidrali à a Casa di Kuruche vi pudete camminà circa 20 minuti da Av. 53 è Diagonal 78 o 10 minuti da u museu di La Plata per Av. Iroala, Av.53 è Diagonal 78. L 'inserzione durarà solu 3 ore.