Viru-Viru Airport

In a cità boliviana di Santa Cruz , à una altitudine di 375 m di livellu di u mari, u grandi portu di u paese più grande di u paese - Viru Viru Ajruportu Internaziunali - hè situatu. Fu custruitu in u 1977 in u situ di l'aérule di Trompillo. Viru-Viru piglia prestu prestu a fama è diventa a porta di l'aia principale di l'statu.

Viru-Viru afuttu è internu

U territoriu di l'aeròviu Viru-Viru hè furnutu da una sola runway, fatta di concreto. A so longu hè 3.500 m. U trafficu di passageru di u portu di l'aria alcuna 1.2 million di viaghju, trasportatu annu.

Un uttellu di passaghju di u trasportu in u bilanzu di l'aeroportu, chì serve à i servizii domestici è internazionale. U salottu in u venditore, cum'è u cuncettu in cuntrollu, hè nantu à u primu pianu, è e sèrvine per l'atterra sò situati in u sicondu chianu.

À i passageri l'internaziunale di Viru-Viru vi prupone una gran varietà di servizii. In u so territoriu hà un centru per i turisti, un hotel, un bancu, supermercati, un uttellu rinfrescenu è un cozy cafe. A prossimità di a terminal construction hè una autobus stata, una cabine stand, una agenza di vittura di auto.

Cumu a Viru-Viru?

Pudete ottene u destinazione cù trasportu pùblicu , un taxi o un caru pagatu. I buses run da distritti di distretti di cità, i rotuli di chì passanu vicinu à l'aeroportu. Se vulete cunfidenza è senza fate di vultà à u locu, hè megliu cumanda un taxi.