Ticncia di ribbelli di ricori

A tecnica di brocche cun laminativi ùn difiere assai da e tecniche di altri tippi di brodite. A diferenza principale hè chì invece di u filu solitu, si usa a ribata, è invece d'una agulla regulare - una agulla cù un ombelante grande, a dimensione di l'larghezza di a cinta. Inoltre, i patroni o cazzi bordati cù cazzi miranu assai più grande è più naturali di u filu bordatu.

Cumu a borda cù e cilesti?

Cusì, amparà à broddu cù cintesu nantu à l'esempiu di un panòculu cù rosi.

Per questa edizione maestra necessarete i seguenti materiali:

1. Prima di ripiglià e fioritura cù cilesti, struisce assai a tela nantu à u fasciu di brodite. Dopu avemu principiatu à broddu una rosula. Da a ciavatta di satinatu giallu fate un bogheghju. Ùn hè micca difficiuli di fà questu: avete aduprà a cinta in metu è u roll in un rotulu, mentri si dà una forma di budna. Dopu avemu fattu cusì capelli à u tile. Rinchè u libru di a cinta da u capeddi in l'agulla è seguite à broddu e purtale. Per fà questu, fate chjucheghju nantu à a cinta, aghjunghje à u tile, per fogliate a ribata. Per assicurà chì i petali ribati si trovanu accurately è equally, anu devenu esse stati constantemente leveled. Ùn aghjustate micca à brodite, altri o fugliale si ritrovani cù questu, è u vostru pannellu si parlarà brutta. In questu modu, bordate tutti i petali. Fate una rosula di u mettimu chjamatu. Sì ùn vi cuntentate di a manera chì i petali ci mettenu, curreghje. Per questu, agisce cusì à i vini cun un filu in u tonu di a cinta.

2. Quandu a rosula basica hè pronta, aiutà à u broddu di un troncu è spine.

Scambià a cinta in verde è torna un poco in una spirale. Allora aduprate a cinta à u tile è a cose cù filamenti veri. Per a fabbricazione di spine, a cinta in uni pochi pusizzioni hè stesu una pocu è righettu ghjunghjenu, dopu avemu a cose ancu à u tile.

3. Partite cù e foglie.

Per fà e foglie fate cusì bellu è voluminoso, ci custattemu a cinta cun punte scegli. In casu chì a cinta ùn vole micca di passà cum'è avete bisognu, aghjunghje legate cun un filu in u tonu di a cinta. È se vulete chì u pannellamentu di vede più voltu, avete bisognu à brodate e foglie micca solu in i vignaghjoli, ma vicinu à i fiori.

4. Avà aghjunghje un paru di capiddi chjucchi à a cumpusizioni.

Teste torce a fiorta gialla à u capu, mentre ligne fendu nantu à u cima superiore. Scrivite a pratica di u tile è aghjunghjendu un paru di petali. Facemu dui suchi ciuchili di tuli dimenisuni.

5. Cume tutte e cose, pudete aghjunghje un pocu puntu cun una cinta d'una altra sera, rummeve cù filamenti di erbaccia, dicuraggiunate a cumpusizioni cù stile.

6. U vostru broddu à massa cù laminatti in forma di un panellu di rosoli gialli hè prestu. Avà appena putemu in un quadru è pèndite nantu à u muru.