I primi signali di pneumonia

In a maiò parte, a pneumonia hè una patologicu infunizie è hè causata da parechji patogeni bactriziali, virali è fungichi. Malgradu u rapidu sviluppu di a medicina, l'emergenza di novi mediatevuli efficace è di metudi di trattamentu, a mortalità da sta malatìa resta quasi abbastanza. In generale, u sviluppu di e cumpetite periculosi periculosi in pulmonía hè assuciatu cù untimperu inizio trattamentu per a fini di diagnosi. Per quessa, hè cunsigliu per sapè tutti quelli chì i primi simmuluti è signali di pulmonía sò.

I primi signali di pneumonia in adulti

I manifestazioni clinichi iniziali di a malatia si sò quessi un certu nummu di patogeni s'acumulani in i vaghjuli, chì, quandu multiplicate, causanu danni è a distruzioni di i celi. Quandu u corpu intenta caccià i celeri morti da u lume di i bronchi è l'alveoli di i pulmoni, sintomi cumu:

Cough, sicondu u tipu di patogenu è di parechji fatturi, pò avè una intensità differente, mentre chì in a maiò parte di i primi hè seccu, propria è constante. In seguitu, quandu u sistema immune hè cunnessu cù a lotta cù i microorganisimu, a securione mucosa in i bronchi hè attivata, è a tezza passa à i mucosa, cù a secrezione mucosa è da u sputinu purulente-mucosa.

E appare ancu e seguenti manifestazioni, chì anu ancu a primura signali di pneumonia in i donne:

Spessu, a pulmonía ocorre com'è una complicazione di l'infizzione cumuna o infezioni di u sistema respiratorju virali. In questu casu, hè pussibule sospettà u sviluppu di a patologija se a cundizione di u pacicte si deteriore drasticamente in u 5-7 di ghjornu di a malatia, ancu cun l'improvizzioni predilettu.