Matrona Mosca - una preghiera per a gravidanza

Parechje crergenie di e donne facenu pricà per a Santa Matrona nantu à u gravidenza, perchè sta donna hà travagliatu da e persone tuttu a so vita. Dopu avè a zitiddina, hà apertu un rigalu, è finu à a so morte, hà ricevutu i persone, tratté è a predica a destinazione. In ogni casu, cù una dumanda di cuncepimentu, pudete riferite à altri sante - per esempiu, à a Santa Vergina. A preghiera di Matrona per a gravidanza pò esse offra à a cuncepimentu è per a prisirvazioni di u fetu.

A Preghiera di Matrona per a Pregnant (è Pregnant)

Oh, mamma bedecida Matrona, à a vostra rappresentanza, ricontenziu è chianciemu. Perchè quellu chì hà pussedi hè più valente in u Signore, pour una preghiera incantevule per i vostri servitori, in a tribulazione di quelli chì sò più tristi è aiutanu di voi di dumandà. In verità, a parolla di u Signore: dumandate è esse datu à voi è à u paese: perchè dui di voi site da esse cugliulatu da voi, à a terra nantu à ogni cosa, ancu s'ellu ci hè dumandatu, hè da u mo Patre, chì ghjè in u celu. Averete esse ghjustu, è e donne à u tronu di u Signore, è sì vigilante in vesma, perchè a prichera di u ghjustu pò esse davanti à Diu. Quandu u Signore si scurdate micca à a fine, ma ellu hà veneratu da u celu à alta à a tribulazione di i so servitori, è darà u fruttu di u corpu per cose utilale. Verità, Deusa voli, cum'è Diu hà creatu Abraamu è Sara, Zaccaria è Elisabetta, Joachim è Anne, cun ellu, priconu. Chì u Signore Diu faci ancu per noi, sicondu a so misericòrdia è a filantropia ineffable. Benedisci ancu u nome di u Signore benedettu, ora è sempre. Amen.

Preghiera per Matrona di Mosca da a gravidanza

Oh, mamma matrona Bedeedda, senti è ricive micca oghji, i piccatori, è pricendu à voi, chì hà qualificatu in tutta a vostra vita, primati è eseguite à tutti quelli chì suffrianu è patevi cun fideli e sperenze per a vostra intercessione è l'aiutu di quelli chì vanu cù corruzzione, esercitu rapidu è curazione miraculosa à tutti quelli chì serve; Cusì avà hè a vostra misericòrdia capunanzu, indignu, tranquillamente in u mondu multisterio, è nimu chì ùn ùn trova cunsulazione è cumpassione in i dolori di l'ànima è aiuta in i malatii corpuluti, guarì a nostra malatia, salvà da i tentazioni è tortura di u diavulu, chì hè passioni in guerra, per aiutà à a nostra mundana Crucifetta, pigliate tutte e carichi di vita è ùn perde micca in ellu l'image di Diu, a fede Ortodoxa finu à a fine di i nostri ghjorni, a speranza è a speranza di Diu, una impresa forte è l'amore unhypocritical per i nostri vicini, per quale pudemu aiutà à sta vita da sta vita. tviya in celu incù tutti i fariti grazia à Diu proslavlyayusche e buntà di u Babbu San Francesco, Diu in la Santa Trinità: u Patre, u Figliolu è u Spìritu Santu, per sempre e mai. Amen.

Preghiera per a cunception of the Blessed Virgin

Oh, Santa Devota, Madre di u Signore di l'Altimu L'altru, chì hè obedientu à l'intercessore di tuttu, à voi cù fede in quelli chì venenu! Fighjate davanti à l'altitudine di a so magia majestia à mè ubbidente, avvicinendu à u to icone, sèntenate prestu una pusterità humilde, menu peccatu è purtate à u to Figliu; pricate à Ghjesù, a mo Divina Grazia serà illumined da a mo luz cù a luce di a so Divina grazia, è purificarà a mo mia da i pinsamenti di i vanities, averia u mio core avutu è guaritu e so ferite, strughe in bè fieri è furtificà à u travagliu cù timore, pirduna tuttu u male chì aghju fattu, Ma permette u tormentu eternu è ùn privà u so regnu celestru. Oh, Vergine Beatu! Avete graciatu abbrazzatu stessu in l'imaghjini di i vostri georgiani, cumandenu tutti per vultate à voi cù fede, ùn ùn mi disputanu dulenti è ùn m'eru micca periscefanu in l'abissu di i mio peccati. In T'a, sicondu u Boz, hè tutte e mio spiranza è speranza di salvezza, è aghju avutu per a vostra prutezzione è per tuttu eternità. Lamentu è ringrazialli à u Signore per mandà a felicità d'un statu cunjugatu. Pregu u Ti, a mamma di u Signore è Diu è u Salvadore, è cù i vostri preghjudici materni viriminu à mè è a mo moglia à u mo figliolu benamatu. Ma Diu m'hà datu u fruttu di u mio corpu. Chì sia stabilitu a so vulintà, à a so gloria. Change the trouble of my soul per l'alegria di cuncepimentu in u mo sughjura. Vi ringraziu è ringraziu a mamma di u mo signore tutti i ghjorni di a mo vita. Amen.