Icona "Burning Bush" - significatu

U icona "Burning Bush", chì pruteghja da u focu in a casa, hè una cumulazione cumu complexa chì resume à a rapprisintazione di credi ortudossu nantu à a Theotokos-Church-Sofia. L'ardesia ardenti hè un arbulu insuffoscibile, in ruppu in u focu chì Mosè hà vistu nantu à u Monti Horeb. U icona dirivà una stella cun ottu anguli, chì hè furmatu da dui quadranguli intersettate cù i canti cuncavanti è angles forti. Quellu chì hè sottu sò dipinciutu russu, è questu simbulizeghja u focu chì u machadi in u Monti Horeb hè circundatu. Un altru quadrangulu hè verde, chì simbulizeghja u culore naturali di l'arbulu, chì, anchi quellu ardente, persiste. Ci hè dinò l'opzioni induve questu ughjettu hè chjaru in u celu o blu. In u centru sò i Teatotchi cù i Bogomladenets. In i cantoni di u quadrangulu rougichi sò ripprisentati: uomo, u lionu, u vientu è l'aquila, chì simbulizanu l'evangelizianu. Un altru simbulu impurtante di l'imaghjini - in i mani di a Vèrgine Maria hè una scala, chì s'appoghja contru à l'spalla. Questu significa chì era da a Mamma di Diu chì u Figliolu di Diu hà vintu à a terra. Pò bisognu, unu più dittu, l'icòmpiu "Scintillanti ardesia", chì hà un significatu especialu - in certi imaghjini nantu à l'estremità di i lattini quadriammatori roziali ADAMA sò agghiunciati. D'accordu a legenda greca di l'Arcàngel, u nome di u primu omu era cumpostu da l'astri, chì sò stati purtati da quattru santi di u mondu. In u iniziu, u "Burning Bush" hè statu rapprisentatu cum'è un arbulu in u focu, induve l'imaghjini di a Mamma di Diu hè chjusa, è vicinu à questu hè u prufeta Mosè nantu à i so ghjinochje.

Storia di u icona "Burning Bush"

Per a prima volta di sta stampa in Russia hà amparatu in u 1390, quandu era purtatu in Moscu da i mondi palistini. Sicondu a legenda, era dipinta nantu à una roccia, induve Mosè hà vistu un ardente ardente. Cù prieri à l'icona, i sacerdote torna in tempestatura forti da salvà u tèmpiu da u focu. Quandu Moscu era nantu à u focu, un icona famosa chì travagghia miraculamente era portatu intornu à e case di i parrocchili di a chjesa, chì aiutau à mantene dapoi u focu.

Per avè capisce quale l'icòmmu "Arburu ardente" significa, vale a dicerà a storia chì era particularmente famosa. Ghjuntu in u 1822 in a cità di Slavyansk, a diocese di Kharkov. À questu tempu, incensione enormi accuminciaru a prisenza annantu à stu territorio, è nimu puderia truvà u culprit di questi tragedii. Una sola notte una donna piensa hè vinuta per un sognu in un sognu, è a voce hà dettu chì avete bisognu à scrive l'imaghjini di a Vèrgine è serve una prichera. Tuttu chistu pirmettisce à fà finisce a diffusione di i incelli. U scrittoghju "Scintillanti ardesia" hè scrittu è l'ore si sò leggie davanti à ella senza interrupzioni. U stessu ghjornu, dopu fattu un novu focu, l'omu hà sappiutu di mantene u culpulu di l'incidentu, eranu una Mavra di crazy. Dopu à quessa, i fieri ùn a più turmenti l'abitanti di sta cità è un miraculu succorsu.

Cumu l'aiutu "Cumminciante" aiutà?

Comu chjaru esse citatinu, sta imagina aiuta à prutezzione di a casa da i incelli. Turnate à l'icona per dumandà l'intercessione per quelli chì anu dedicatu a so vita per pruteggià l'altri populi è i cità da i incelli, inclusi u focu militare. L'icona aiuta à prutezzione di l'atti maleali è di i sforzi di i nemichi. Prima di l'imaghjini, a ghjente demande a salvezza di l'anima di vici terrenu. I Cristiani crede chì u focu di l'arburu hè capaci di purificà è brusgià da l'omu i so piccati . Ci hè una evidenza chì a ghjente chì si vultò à l'icona pò esse guarita di malati fisichi è psiculoghuli. Richet di sincerità prima di l'imagine vi aiutà à truvà a suluzione propria è surtite da situazioni difficili.

Prima di l'emblematicu "Burning bush" pò leggi u Akathist di a Vèrgine, è ci sò parechje preghje, quì hè una di elli:

"A Reina di u Celu, a nostra Signora, a Signora di l'Universu, u Santissimo Assicurativu, undefiled, unfriendly, imperishable, pura, pura Mai-Verge, Maria l'omu di Diu, Mamma di u Creatore di creazione, Signore di Gloria è Signore di tuttu! Per mezu di u regnu di i rè, u Signore di i Signori sò stati rivelati à a terra. Sò l'incarnate incarnatu di Diu. Sò a mamma di a luce è u ventre, perchè anu anch'erte sò in u to coru è in u to bè avete u Infante di a Parolla, u Diu, sempre è sempre cun ellu è Imasha. Questu, per a famiglia di i nostri Boz, ricumandemu à voi, cum'è à un muratu micca arroganti è di una predizioni: cunfirmate cù a carità, a Santa Madre sante di Diu, per a nostra furore furia è guarantisce l'ànima è i corpi di a nostra malatia: distendu da noi ogni avianu è l'avversariu, Piglia a pesta, a pesta, a pesta, a pesta, l'acqui di assai è l'aire contaminatu è da a morti suttastanti; È cum'è trè figlioli in quartieri di i Babilonie, guardu e manteneni, è sia cusì vechju chì u pòpulu di Diu, cusì tutti i boni per noi chì ti rispundanu; Ma i nemici è tutti i persone chì ci vòlenu, sò vrigusi e vargugnate, è capiscenu chì u Signore hè cun voi, O Signore, è Diu cun noi hè cun noi. In i tempi di u vaghjimu, sìammu a simplicità di a nostra grazia, in a bughjura di a notte ci allora cun una lumine di sopra, à tutti chì aiutanu à tutti i cose: mostranu a nostra tristura per a dulcezza è lacrime per u piccatore è i pòpuli chì anu fattu piccatu è i poviri; Pudete tuttu, tù, Mamma di u Verbu è Belly. Perchè chì u Patre hè coronu A figlia, u Figliolu di a Mamma di a Vèrgine, u Spiritu Santu Spiritu à a Bride, è u rè hè cum'è a reina, chì hè a manu diritta di a Santissima Trinità, è misericurdia per sempre, ora è sempre è sempre è sempre. Amen ".