A preghiera di a mamma per i zitelli

Cusì vensi chì ancu i patroni più incredibuli ponu pricà per l'aiutu di Diu, se qualcunu avianu succidutu à u so zitellu. Dopu tuttu, ci sò situazione di vita, quandu nè l'autorità terrenu, nè soldi, nè di mente ùn aiuta. Questu hè chì Diu hè per noi una esità ultimata, induve turnà dopu tutti l'altri anu publicatu una cookie.

Ma micca à u ragiunamentu di e mamma, s'ellu hè vinutu à a prichera per i zitelli. Dopu tuttu, ci hè sempre a sperione chì se dumanda corre manera, ti darà tutte sse.

Preghjonu per u sonu forte di un zitillù

Fighjemu cù u prublema bundanza - u zitellu hà un sonnu inestabile, è per svegliammi, ùn mancu bisognu di fà un noise, chì ghjè scuntale in un canzone finu à chì rispundarà un suspiru di solli: "Sera adormitu".

I ragiune chì i zitelli sò durmenu sò pisati. Questu, per suprattuttu, pò esse un prublema di salute, un còlicu , un sistema nervuosu facilmente eccessibili, ma u discursu pò ancu annantu à e quistioni energetichi. In u zitellu qualchissia parechje dumande è ellu, essendu sempre assai rispettu, ùn pò micca calmu. Un cani abbrazzatu fora di a finestra - è u zitellu, saziatu ind'u nasu di nascita, stalla in lacrime.

Di sicuru, ùn site micca capaci di furnisce cù silenziu completo è ùn pò esse micca prutettore di visione malice nantu à a strada. Ma pudete prutezzione di i so aura dèbuli cù l'aiutu di a prichera, chì hè lettu à chì u zitellu dupà bè.

Eccu u testu:

"A croce hè nantu à mè, a croce hè in mè. Venite l'ànghjulu, pusendu nantu à l'aricchia direzitu. Sàlvame, Signore, da a sera à alba, da ora finu à u seculu. Amen ".

Sta preghiera deve esse leghjitoghja à u zitellu per un sognu, dopu avè rock it and put it in the cuna. Comu u risultatu, micca solu chì u zitellu hà dorme, ma tù stessu.

Santa Matrona

Santa Matrona Mosca hè a sante donna più putenti in Orthodoxy. E donne ponu dumandà à qualcosa à parte di u gravidenza, u maritu, di ridivà i malatii, da a furtuna, di a bellezza, etc. Sicura, questu sante solu feminine, hè una preghiera per a salute di u zitellu à Matrona.

Parolle cusì:

"O Mamma di Matrona, mamma bedeedda, senti è ricive micca oghji, i piccatori, pricendu à voi, chì hà amparatu in tuttu a vostra vita per esce à sente à tutti quelli chì soffrenu è dolore, cun fede è speranza per a vostra intercessione è l'aiutu di quelli chì venenu, esercitu rapidu è curazione miraculosa à tutti quelli chì sughjenu; Perchè chì a vostra misericòrdia ùn hè micca abbastanza per noi, indignu, invernu in stu monete multisettiche, è avà a truvà comodità è cumpassione in i dulori di l'anima è aiutà in i malatii corpulutiali: guarì a nostra malatia, salvà da i tentazioni è u tormentu di u diavulu, chì hè passioni in guerra, per aiutà à a nostra mundana Crucifetta, pigliate tutte e carichi di a vita è ùn perde micca in l'imaghjina di Diu, a fede Ortodoxa finu à a fine di i nostri ghjorni, a speranza è a speranza di Diu, forti imitazioni è l'amore senza u passioni per i nostri vicini; Ai aiutu, nantu à a nostra partenza da sta vita, per acquistà u Regnu di u Celu cù tutti quelli chì piacìanu à Diu, glorificatu a misericòrdia è a buntà di u Patre Celestial, in a Trinità di u glorioso, u Patre è u Figliolu è u Spìritu Santu, per sempre è sempre. Amen ".

Cù l'aiutu di sta preghiera ùn avete micca tutte a salute di i vostri figlioli, ma creanu dinò in a vostra casa una aura segura per a famiglia sana.

Matrona pò esse trattatu cun cura è in i vostri paroli, per esempiu, se ùn site micca un aderente di affari religiosi. Hè cè famosa per aiutà ogni crescente, hè impurtante di dumandà quessa.

Perchè e pricà per esse realizatu

Hè da esse faciule prublemu di leghje una pridma per un zitellu à a notte è obliterete per sempre nantu à i prublemi attaccati à crià i zitelli. Chì pudete offerte à Diu in return?

Una donna chì dumanda a aiutu di Diu duverà pruvà per a so vita chì meriteghja curazione, benessiri, u listessu, i zitelli. Avete bisognu di avè micca cunnisciutu à u peccatu, ghjurà, inveci, per succorsu à Luste. È solu pudete dumandà cun una cuscenza chjaia.