Preghjonu per soldi

Di sicuru, hè micca simplice chì sperene chì, dopu à lettura di parechji volte in una prichera, Diu vi darà cù a so mansa generosa tuttu ciò chì vulete. Ùn cunfundite micca u Diu di u Gin d'Aladdin. A preghiera deve esse cumminata cù l'accionamentu, è solu dopu, in u risultatu, avarete successu. Sè dumandate in preghiera per avè u dirittu in a vostra sacchetta, prima, avete bisognu à ricuncilià è truvà un postu di travagliu, è quì, vedi, à circà à Diu è vi mannara l'oppurtunità di truvà una manera di guadagnà.

Si pricurà à Diu ogni ghjornu per vincerele a lotterie, ma ùn hè mai pruvatu di cumprà un bigliu di lotterie, hè improbabile chì ellu puderà aiutà in ogni modu.

Per soldi

U soldi sò trattati bè. No wonder di dì - "Money loves the account", è ùn hè micca vain chì e persone hè pruibitu di scaccherà in a casa. U focu hè u ventu è a ricchezza hè u cuntattu di u vacu.

Emu passà un pocu rituali in attrachisce a ricchezza cù leghje precorsi per soldi.

Hè necessariu piglià 5 candele di l'e chjesa è i lighjerete, avendu attraversu trè volte.

Aghjunghjite a persone precariu per u soldi è benessiri:

"Cristu, fiducia è sustinienze, e virginità Maria, Isusova, u supportu, camminava da u celu, saccu di soldi realizatu, sacchetti aperti, u fassi caderu. I, u servitore di Diu (imyarek), andà davanti à a pianura, hà cullatu u dirittu, andò in casa. Idda u candelli è u distribuzi à ella. Candele, brusgiate, soldi, venite in casa! Per sempre è sempre! Amen ".

Espera finu à chì i candele ci creanu, rintra a cera in una bola è a porta in una purse per furtuna.

Vultà u vostru sangue ...

Quarchi cosa, succè chì prublemi di prestu di soldi per ùn avè micca risposta à i lacrimi, sapendu chì hè un debtu paternu. Quandu i scandali, i disposti, promessi, spiegazioni è e frasi "finu à u prublema paghjelle" sò digià fastidiu, a prichera hè l'ultima chance per un debitore per rimbursà.

Per vede ancu u vostru dirittu novu in u vostru billeteru, avete bisognu di passà un traghetti pocu annantu à u debbitore. Cumprate una candela d'e chjesa è leghje a trama sussurru à u 13 settembre. Chjama a candela in a manca!

"U vostru nome (u nome di u debbitore) si funnu, ùn pò micca devi u debitu, se ùn turnate micca, perchè si funnu completamente. Duty to return, no more tai! Cusì esse a mo verita verificata! Sealed (a) da u focu, à a sera, è micca di ghjornu (u so nomu). "

U ghjornu dopu, andemu à a chjesa è metteci una cannila da una cannila per a salute di u vostru debtor cù e seguenti parole:

"Ti pirdunu di l'oghje, per dumani, per sempre. Diu hè un tistimone. Avà, da quì in avanti, u Signore (u nomu di u debitu) hè u vostru giudici. Ùn aghju micca ghjudice, aghju dumandate aiutu, battizatu, preghiera, di Diu (u mo nome). Amen ".

Negozi è soldi

Ci sò parechji volte chì u soldi sianu urgente è in numeru numeru, è ùn avete micca l'idea più chjuca chì avete da guadagnà da u ghjornu. In quessi casi, unu lettu una preghiera per un affare è soldi per Saint Spiridon, un famusu miraghji è assistente in affari finanziari, circà suluzione straordinaria. Sta preghiera deve esse leghjitoghju à u stessu tempu, finu à chì u vostru problema monetariu hè risoltu.

"À a prelazione di San Spiridon!" Praise la misericòrdia di u Diu Amadoru, ùn ellu ùn ghjudice micca in usu di i nostri iniquità, ma hè chì hà da fà per noi cum'è a so misericòrdia. Pregu, à i servitori di Diu (noma), da Cristu è Ddiu a nostra vita serene pacífica, a salute di l'anima è u corpu. Entri à noi di tutti i prublemi di l'anima è di u corpu, da ogni languor e sagnante diabolicu. Ricurdamu à u tronu di l'Onniputente è preudemu à u Signore, fate u pirdunu à parechji nostri piccati, cuncernate una vita cusì tranquila è pacífica, u cacciadore di l'abdomen chì ùn hè micca mutivatu è pacìfiu, è a bendita di l'eternità in u tempu d'avè cuncessione, ma permettenu a gloria è rigalu à u Patre è u Figliolu è u Spiritu À u Santu, ora è sempre, è à l'età di età. Amen. "