Julianne Moore hà supportatu a so figliola in a prima manifestazione di moda

Liv Freundlich, figliola di l'actress Julianne Moore, hà fattu a so debut in a mostra di J.Crew. A ditta americana hà sceltu da parechje mudelli di pretendiente, invaghjendu a zitella à a Nova York per presentà una nova cullizzioni di u vaghjime. Julianne Moore era presentu à a presentazione, hà evitata a cumunicazione in ogni modu, spedizione pulitica chì quì hè prisente com'è matri, è micca cum'è attrice di Hollywood.

Julianne Moore cù a so figliola Liv

Una suluzione conceptuale interessante di u spettaculu da i PR specialists hè stata invitazione di mudelli novi cù un pruduttu sfarenti. L'animazioni lucali in u stile Boho è l'urbane chic eranu cun harmoniosamente modi di 62 mudeli, chì sò micca solu amatori, ma ancu principianti di famiglie famigliali è famiglie, cumu Liv Freundlich è Jerzy Dean, a neta di cume whoopi Goldberg. I pruduttori di u marcatu di a marca J.Crew hà attatu l'attinzioni à u spettaculu per u so formatu, i mudelli scappau u cuncorsu tradiziunale, anu devenu esse dichjaratu sicundamenti, cum'è mannequins in i finestichi di e boutiques americani.

Da figlia di Julianne Moore è altre mudelli à a presentazione J.Crew
Leghje ancu

À e pruspettà di u travagliu, Liv Freundlich in u modellu di l'affari, parranu e scrivite in tabloids occidentali per un tempu assai longu. A zitella hà assai creazione, cumplicazione di corpu frà è caratteristiche qualità, uni pochi anni fà avà accettatu modestamente à i ghjurnalisti chì ellu vulete diventà mudellu, sò solu veramenti!

Liv Freundlich è l'jeweler Lisa Eisner

À u spettaculu ci sò parechji mudelli micca prufessiunale