Tiburu spaniel

In Tibet, assai cunsenti di tutti i cani. Hè cresce chì dopu a morte, qualchese di noi pò esse reincarnate cum'è un cane, è l'animali pò esse diventate umanu umanu. Spaniel tibetani di i Buddisti sò in stima priziosa, sò ancu à veda à elli in a preghiera, spiritualmentamente sviluppati cù i patroni. E seculi largu di sti animali intelligenti chì s'aprendu à cunversione i monacali pezzi speziali tamburini. Inoltre, sò sempre usati cum'è vigilevuli attraversu chì da veda i strangers da u muru di u tempiu, è avè cunferiscenu i monatti cun avè u so songhjacciu.

Quandu i primi Europeani vittiru sti animali, decisi immediatamente avè u so domu. Ci sò assai versioni di quandu u primu spaniel tibetanu hè vinutu à l'Occidenti. Hè ben cunnisciutu chì una certa McLaren hà purtatu un cane à a Gran Bretagna à a fine di u XIX sèculu, hà fattu una descrizzione detallada di questu è hà mostraru à l'esposizione in Kraft. Duranti u Primu Munnu, sta razza era quasi mai spartu in Europa, ma era cunservatu. In u 1934 u pianu ufficiale hè stata appruvata, chì finiscinu l'eliminazione di a cunfusioni in i razzi Tibetani di cani.

Risposte di a razza di i gatti Spanien Tibetanu

Sti criaturi sò assai attivi, scarsi, scrive tuttu u tempu, pruvatu à piglià u più brunevule in casa. Hè chjucu in grandezza, circa 25 cm, u pienu di u cane mediu ùn supirava cinque kilogrami. Eghjuli in elli sò esperezzate, ma micca liberatu micca staccate. Sò coperto cù lana, pulitu è ​​chjucu in grandezza. U fogghiu di i Tibetani hè unguatu arraggiatu, ma ùn sò micca persiana. Se a bocca di u cane hè chjusa, i denti ùn sò micca visibili. A spalle di sti creati hè bonu. A cuda hè cuparta cun làriciu grossa è siverta alta, solu per a forma di un anellu nantu à u spinu. Hè un capeddu assai grossu è eleganti. I cani sò una petite pelina, chì e femicili ùn sò micca. A lana hè ancu più grossa ch'è quella di e "donne". U culore hè un'altra diversa - fawn, piebald, mottled, red, bicolour o black. Ci hè cunsideratu chì i masci jkollhom un colore di più brillanti.

Carattere di u spaniel tibetanu

Dopu avè un petitu compact size è l'apparenza bona, i cani sò perfetti per un appartamentu . Sò intelliali è assai inquisitivi, mobile, anu un bonu nasu. Ma u cane estivellu hè dinò qualchì qualità vigilante, chì si palesanu in elle scrigazione di i straneri è a vigilanza. Hè pussibule chì avete da toccu cun un entrenamentu pocu, chì devi esse cuminciatu à una età curretta. Hè tuttu di a natura indipendente di questi animali. Ma a pacienza è l'affettu cù i Tibetani ponu avè successu successu. À i zitelli chì necessitevi travaglià senza tacte, senza amelaccii è chianciri forti. Quandu hè quandu i trucchi sò digià imparfittiti, vi cuntrarà bè à i patroni o di i vostri amichi.

Caring for a Spaniel Tibetanu

À i vostri animali eranu in bona forma, anu bisognu di carichi rigulari in forma di ghjallu in l'aire apertu. Hannu una tendenza à avè prublemi cù l'aparici musculoskeletuttu è l'usi respiratorii. L'altri malatii cumuni in i cani di sta razza sò dermatite allergii è l'hernia in a spina. Quandu sceglie un alimentu predilettu pè u preziosu, dà preferenza à i prudutti equilibrati di qualità, micca avete bisognu di selezziunà suplementu minerale o vitamina.

Sti criaturi ani un capo di luxuriu chì esigene una cura ma petite. Hè necessariu di purtà uni parechji volte à settimana, paghendu à i locu induve hè più longu. In spessu, ùn anu micca urganizatu di l'acqua, ma perghjuntanu perchè e so ore, l'ochji è l'anguli sò solu necessarii. Questu avete aiutu cù i servitori antibacterial speciali è u schrapu di cuttuni. Per mantenisce a limpezza è per ragioni di salvezza, hè necessariu insegurà a perpendezione di i peri di a cagna è tagliate a lana trà i pads. Impedisce u caminu, è i zitelli pudete scappà da quessa. I boni amici sidenti ùn anu mai avutu difficultà cun elli.