Imbulighjate di i spugliati

Senza dubbitu, l'ameglie hè u megliu à l'alimentu per un zitellu, in particulare un criatu novu. U latte femminile hè riccu in proteini, di grassu è di carattati, hè unicu in a so cumpusizioni è pratiche practichià assuluta da l'intestini di u zitellu. In i primi ghjorni di vita per u zitellu, a nutrimenta di u latte materna hè particularmente impurtante, perchè cuntene tutte e bacteria necessarii per a furmazione di a microflora basica di l'intestinali di u zitellu.

Però succede chì, à causa di certe circustanza, l'ambrati ùn pò micca esse agitu, o l'alcunu hè limitu per a prima partenza di a mamma per u travagliu. In questu casu, hè sensu per trasfiriri u natuvatu à l'alimentazione mistica, chì implica l'alimentazione di u zitellu, in u quale, cù u latte materiali, riceve a mixture adattata.

Razzione di traslassi un zitellu à l'alimentazione mixed

I ragiuni per spinta à una ghjovana mamma per l'alimentazione mistica di un ziteddu nascenu diverse sò diverse:

In questi casi, una opira favorevuli hè da priservà almenu parechji epatite durante u ghjornu è trasfirimentu u novu à l'alimentariu mixed. Ùn hè micca necessariu di ricusà l'amegione, postu chì nisuna mezclatura cuntene unchiunevule immune, a diferenza di a latte materna, è ùn ùn cumpensà u prugettu sensu di l'alimentazione naturali.

Cumu passa à l'alimentazione mistica?

A decisione di trasfirimentu un novu à una dieta miscela preferite esse presu purtata in cunazione cù u pediatricista, chì vi dicerà quale chì devi esse preferitu à questa materia. Inoltre, l'attenzione deve esse pagata à i passi di l'intruduce a miglia in a dieta di u natuvratu. Cumu hè un novu alimentu, deve esse inizialmente alimentatu da un pocu, cuminciendu cù 20 ml, è a crescente graduale u so vulume di 10 mlmi à ogni alimentazione, purtendu à a tarifa necessaria.

Cumu avissi aduprà u zitellu cù l'alimentazione mistica?

Dopu ad annunziatu nantu à a quistione di trasmissioni un novu à l'alimentazione artificiale, a mamma hè fatta cun quistione di manera di l'urganizà. Ci hè parechje regule chì vi dicerete cumu fà l'organizà bè l'alimenta mista:

À u principiu di l'alimenta, vi pudete prima offri pècuri, prima unu, da quì àutru, è solu s'ellu hè necessariu d'offru un nutili in a forma di una mistura. Cusì, u pettu stimulatesu per fà u latti è l'alimentariu principalu hè furnitu per elli. A cumplessione cù sta regula aiuta à a lotta contru l'ipogalattia è rinforza gradualment a tacitura. Alimentà a mistura hè azione megliu cù una cullette. Questu avè esvite micca prublemi cù preferenza di u buttigli nutizie di u pettu è cù u rejetimentu di questu. I amiche si deve esse mandatu nantu à a dumanda è l'alimentazione cumplementa - observendu i intervalli di u tempu (in generale 3-4 ore). In questu casu, ùn ci sarà micca eterazione cun u mischju, è l'estimulazione frecuente di u mussu in casu d'ipogalattia aiutanu à risolve questa problema com'è u risultatu.

Lure cun l'alimentazione mista

Lure in u casu di l'alimentazione mistanda hè intruduciutu in 4-5 mesi, un pocu prima di quellu in u casu cù a natura. Cusì hè ricunnumandate da fà, postu chì u mischju in a dieta di u zitellu ùn pudendu micca cumprà tutti i so bisogni nutrienti, cum'è vitamini è microelementi. Inoltre, cù l'alimentu mistu di u zitellu, i casi di stinzia ùn sò micca spite, hè ancu una cunsulenza d'alimenta un zitellu cù una mistura. Di solitu l'intruduzioni di l'alimentariu cumplementariu, i vegetali è i cereali ponu purtà rapidamente cù questi pinseri.

Dopu à 6 mesi, a probabilità di evità nutrimentu mistu di u zitellu hè cresciutu. Questu succede in cunnessione cù l'attivazione di i novi prudutti in a menzione di u zitellu, chì sdrughjunghje ghjustu a mistura. U latto di mammali in stu casu hè acquistatu in u vulintariu abituale.