Ùn ci hè micca solu latte per l'ameglie

Ogni mamma mi vulia agnelli un zitellu. Ma di volte e femine face prublemi seriu quandu intende di stabilisce a tacchizzata. A maiò parte di i ghjovani giovani sò preoccupati per u fattu chì ùn sò micca assai latti per l'ameglie. Ma ùn almenate immeditamenti l'alarma è cumincià à vedenderà vicinu à e mischji. Hè prubabilmente chì, in u risultatu di qualchi sforzi, puderà stimulà a pruduzione intensiva di latti.

Perchè chì u zitellu ùn anu micca bè di latti per l'ambrati?

Cause chì guverna à una diminuzione di a lattazioni, assai. Queste sò:

  1. Alimentà in u regnu strettu. Unu di i raporti più impurtanti - quandu a mamma mette u zitellu à u pettu solu à certe intervalli, ignurendu i so prublemi. Questa alimentazione ùn furnisce micca stimulazione suffinenti di u pettu.
  2. Appliunendu à u pettu durante un periudu di tempu, quandu u zitellu ùn hè micca u tempu di chjuderà a cantina necessaria di latti.
  3. Una postura incunificosa chì a mamma piglià durante l'alimentazione.
  4. Dopaivaniya. U zitellu ùn duverebbe liberu latte per l'ameglie, se trova in constantu l'acqua o compota. U risultatu, u zitellu senti chjucu è sucks less than necessu.
  5. Uccupazioni di buttigli di alimentazione è chupete.
  6. Appintamentu alternativu à parechji glanduli mammariati durante una alimenta.
  7. I disordini ormonali.
  8. A separazione longa di a mamma è di migghiuri dopu a cumplizzione di u travagliu.
  9. A applicazione incorrefica.
  10. A accultura di i diuretichi o contracepti hormonal.

Chì s'ellu ùn ci hè micca lece materiali pà a zitelli?

Se u zitellu hè ansiosa, cuntinuamente "impiccati" nantu à u pettu, aghjunghjenu un pesu di menu di menu 500 g, è u numeru d'urinazione hè di menu di ottu volte à u ghjornu, hè ura di piglià l'accion. Pò esempiu di scambià a picciuttà, se u latte ùn hè micca abbastanza:

  1. Pruvate mette u zitellu à u pettu, quantu sempre pussibule, è quandu ellu hà bisognu. In u ghjornu hè necessariu di fà questu ogni ora, à a notte - circa trè ore. A ruvine di noite ùn deve più di quattru ore.
  2. Ridu à l'acqua dopaivaniya, manichi è buttigli. Se ci hè latte piccatu , cumplementà u zitellu cù una mischju di cullette, una zucca cù una pistola aghja, o un sistema SNS d'alimentazione. U voluminu di u vignaghjolu di a mischju hè divicutu in quantità di e dosi chjuchi, quandu u fogghiu senti una leve fame è cun piacè piacè piglià a pene.
  3. Eat well. I matri chì ùn anu micca bè liberatu per l'ambrati sò ricumandati per manghjate 4-5 corsi per ghjornu, preferibile cibo cali (porvette, carne, guisate e vegetale fogghiu). Cerveza devini esse almenu 2.5-3 litri per ghjornu.
  4. Tasse un tiscu speziale per a crescita di a tacquetazione, i decoccuri di anisi, fi lente, ortu. Ci hè ancu una medicina facenu per questu: Laktatosan, Apilak, Mlekoyin.
  5. Fate un mammali, cumpresu l'usu di una bagnata.