Pudete vindite amanti?

Ogni mamma amallevoli capisce chì durante a picciuttedda hà bisognu di manghjà di frutti è di frutti freschi chì sò stati naturali di vitamini è minerali. À u listessu tempu, certi prudutti ponu dannà a salute di un figliu novu, perchè e donne chì ùn anu prestu assai cura di u so usu.

Unu di questi manciari è uva. Ancu quandu u pruduttu hè assai utile, u cunsumu eccessivu pò dannu a fioru. In questu articulu, vi diceremu chì hè pussibule di manghjà uva durante a so alleanza, è cumu fà facete bè.

Benefiziunali di uva durante a piccula

A pruprietà utili di e raghji duranti a coghja di u zitellu sò spiegati da a so cumpusizioni unica, à dì u cuntenutu di u bioflavonoids, l-aċidu foliku, il-phytoncides, l'acidus organico, vitamini B, C, H, A, R, K, aminoazidi u elementi importanti ta 'traċċa bħal aluminju, nikel, bromu, potasio, manganese, magnesiu, cromu, silicuu, zinc è altri.

Grassu in a presenza di un vignaghjolu è utile trace elementu, uva, utilizzatu durante l'allisciamentu, rinfurzanu eterna i muri di i vini sanguini, affettanu positivamenti u sistema di coagulanti di u sangue è aiuta à nurmalizà a pressione di u sangue.

Cù u diclinu di forza, a uva restaura u energetica è aiuta à nurmalizà a natura psico-emotiva. Inoltre, hè utilizzatu bè in u trattamentu cumplessu di a gout, è ancu di e malatie di i organi internu cum'è u cori, i tubi bronchial, u furu è i pulmoni. Finalmente, e raghji di uva sò un materiale di cunsigliu bisogeno per u sistema di furmuzioni di babysgiani, perchè cuntribuiscenu à a furmazione.

Hè pussibule di manghjà uva durante a piccula?

In generale, l'ughjettu di uva possediu un effetti benèficu nantu à a tacitura è u statu di salute di a mamma d'infuriatura. Inoltre, ùn hè micca sempre bisognu di manghjà sta fruttu durante a piccula. In particulare, assai oghji ghjovani interessate per quessa hè impussibule di cunsumà uva durante a piccula annant'à i primi 3 mesi dopu à u nascita di u zitellu.

Cusì, durante u periodu, a pelle di sta fruttu, chì ùn hè micca digerutu durante un bellu pezzu in u stomacu umanu, pò causà l'aspettu è l'intensificazione di u còlicu intestinali à u zitellu. In a pulpa di u raghja, à u turnu, cuntene troppu zuccaru digeribule, chì spessu torna una causa di disturbazione di u viaghju gastrointestinali.

Hè per quessa hè impussìbule di abusà quellu fruttu durante u periodu di ameglie. Inoltre, a uva ùn hè micca cunsigliatu di mischjà cù altre prudutti. Cumpagnia di a so mamma hà avè principiatu à scrive u minimu di pulp in a dieta, cun vigilancia currettamente di a salute di u zitellu è di nutà nant'à cambiamenti chì sò in u so corpu.

Se ci sò stinpi, diarrea è di qualsiasi disordini di u trattu digestivu di u zitellu, è ancu per e reazzione allergique, l'usu di a raghju duverà esse descarta. Infine, ùn te micca scurdatu chì e raghji deve esse cunduttu beni prima di l'usu. Cù una tolerabilita di u zitellu nurmale di questa frutta, a so parte di ghjornu pò esse aghjuntu à 300-400 grammi.

In quantu à varietà di racini, in a mancanza d'allergii in mamma è u so natuvatu, alimenta à una donna pò manghjate qualcosa di sti frutti. Inoltre, per cumentu annantu à a dieta, deve esse varietà verde per reduce a probabilità di l'occurrence di reazzioni negattivi.