Cumu suppurtà apparinate un novu cù una mistura?

U primu passu in a transizione di l' ambrati à l' alimentazione artificiale sceglie l'alimentu right. A preferenza devandate esse furnitu à u mischju di latti di i pruduttori cunnisciuti. Quandu compra una furmula di u letturore, deveru dettene a cura di l'età rregistrata.

I figlioli di mama in diversi tempi in a so vita bisogna certi nutrienti è microelementi, è a so trattamentu gastrointestinali puderà digià ingredienti di l'alimentu strettu.

Cume hè spessu chì i natuvelli pò furnà una mistura?

Per alimentà un zitellu hè necessariu nantu à dumanda. Ùn ùn pruvà di resistà i intervalli strette. L'organamentu di u zitellu pudarà formà a crescita di u nutizientu più adattatu, chì currisponde à i so ritmi biologichi è e fisiologichi, u principale hè di osservà a norma.

A norma di furnisce un nascita cun una mistura

  1. Da 0 à 2 mesi u zitellu cunsumeti circa 850 millilitru di formula di latta durante u ghjornu.
  2. Da 2 à 4 mesi, a norma hè 950 millilitru.
  3. Da 4 à 9 mesi, a norma hè crescita cù cinquanta millilitru è hè 1000 millilitru di formula di latti.
  4. Da 9 à 12 mesi u vulume di nutrimentu aumenta à 1200 millilitru per ghjornu.

Hè nutata chì i volumi donne di u cunsumu ghjornu sò indicati.

Cumu furnisce una mistura di u natuvulu?

Feed u zitellu cù u latti artificiale pò esse una cullette, o per mezu di u caprettu. Alimentà cù una mezchemu di u natuvulu hè megliu fattu cun una cullette, postu chì in questu casu ci hè menu possibbiltà di un reghjettu sanu di u pettu. Se u zitellu hè trasferitu da tutta l'alimentazione artificiali, hè più appruvatu per alimentà da u caprettu.

Quandu abbianu un ziteddu cun una mistura, hè bisognu di rigalu u rigalu di i rigioni sanitarie è ienichi, è seguità a vita di l'alimentariu.