Pudete un sushi chì stà cura mammi?

Sè vo site un fan di cucina in Japanese è ùn sò micca capaci di ricusà u vostru piacè di manghjà un paru di sushi o rollu durante a tacitazioni, bisognu di sapè di e reguli di safety:

  1. U pumelu per i sughjetti ùn anu micca esse sceltu da u pesciu crudu, ma da u pezzu salitu. In u pesciu crudu pò truvà sempre amici di i nostri zicchini più chjucchi. Far a tutti i ristoranti pò garantà a salvezza completa di i piatti da u pesciu crudu. Dunque, ùn avete micca da riesce, è ancu più cusì - omi di cresce.
  2. Quandu u batanti à u sushi, hè megliu micca di aghjunghje cusì spezii cum'è ghjinger è wasabi. Sò troppu piccante è ponu causà allergie in un zitellu. Inoltre, u latti di u prugettu pò aduttà u gustu è l'oliu specifichi, chì u zitellu ùn piacerà micca.
  3. Ùn esci micca u so cumpagnia volte 3 mesi. A probabilità di una reazzione allergique hè alta. Ma ancu s'ellu u zitellu hà riassentatu solu à u sushi, ùn abbianà è manghja più freti à 1 ora per simana.

In quantu à e pruibbizzioni di medichi per ogni tipu di i pezzi di piscitelli per via di prublema e proprietà allergie, pò esse respondu chì u polu di a vacca è a carne di vacca veni a veces più periculosa da a so prutetta ch'è u pezzu. Allora, sè ùn avete micca una sensibilizazione aumentada à a proteina di pisci, ùn private micca di piacè.

Ma, risponde à a quistione per esse ghjustizia da i matri di u lactate di sushi, ùn abbiate micca di ricurdà chì dopu à l'accidentu à l'impiante nucleare in u Giappone, assai prudutti radicattivi attornu à u mari. Per quessa, unu deve esse pruduttu pruduttu à scelta di pagliaghji è curagiu nantu à a rigioni da quale vinìanu.

In modu, a scelta bona per l'ameglie hè u listinu di cocilu. Fortunatamente, u risu è alga si trovanu in ognunu in quasi un supermecchju. A principal hè à utilizà à u sushi senza pesciu crudu, ma u salitu ligne (per esempiu, trota o salmone), ùn esce micca à l'altri ingredienti - salsi, caviar rosso è cusì. In questu casu, avete più chjaru di guddà di u vostru platu predilettu, senza teme à dà i vostri zitelli.